«Χειρόφρενο» από τους θεσμούς στον νόμο για τα ταξί
Κοινωνία

«Χειρόφρενο» από τους θεσμούς στον νόμο για τα ταξί

Θέμα με το νομοσχέδιο που ετοιμάζει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών σχετικά με τις αλλαγές στον χώρο των ταξί φαίνεται ότι προκύπτει ανάμεσα στην ελληνική κυβέρνηση και τους θεσμούς.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του ΣΚΑΙ, οι θεσμοί ζητούν το επίμαχο νομοσχέδιο να μην κατατεθεί, παρά το γεγονός το υπουργείο «φωτογραφίζει» πλέον ως αποκλειστικά θιγόμενη την UBER.

Το νομοσχέδιο έχει προκαλέσει ήδη έντονες αντιδράσεις καθώς θεωρείται ότι πλήττει άμεσα και την πλατφόρμα ταξί Beat, με την αντιπολίτευση να κάνει λόγο για μικροκομματισμό και τους αυτοκινητιστές για δικαίωση.

«Είτε θέλουν είτε δεν θέλουν ορισμένοι, θα μπει τάξη οριστικά σε έναν χώρο που σκόπιμα άφησαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις χωρίς έλεγχο για την εξυπηρέτηση συγκεκριμένων συμφερόντων» διαμηνύει το Υπουργείο Μεταφορών. «Το Beat όχι μόνο θα μείνει στην Ελλάδα, αλλά θα κάνει επενδύσεις», δηλώνει ο ο δημιουργός της εφαρμογής Νίκος Δρανδάκης.

Μητσοτάκης:  Η κυβέρνηση απεχθάνεται την αξιολόγηση

Για σύμπλευση της κυβέρνησης με συμφέροντα κάνει λόγο ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκος Μητσοτάκης. Οι πολίτες έχουν ανάγκη από ποιοτικές υπηρεσίες μεταφοράς που θα παρέχουν άνεση και ασφάλεια, κάτι που, όπως καταγγέλλει ο ίδιος, η κυβέρνηση τους το αρνείται.

«Επιχειρεί να καταργήσει επί της ουσίας το taxi beat, μια πλατφόρμα που έχει αγκαλιαστεί από τους πολίτες και με την οποία συνεργάζονται οι μισοί οδηγοί ταξί. Η κυβέρνηση απεχθάνεται την αξιολόγηση, τις ελεύθερες επιλογές, ταυτίζεται με στενά συντεχνιακά συμφέροντα μιας μειοψηφίας συνδικαλιστών που μας γυρνούν στο χθες. Και ο κύριος Τσίπρας παριστάνει τώρα ότι στηρίζει την υγιή επιχειρηματικότητα και την καινοτομία, θα πρέπει, αν έχει ίχνος αξιοπιστίας, να σταματήσει κάθε σχέδιο που ακυρώνει στην πράξη αυτή την καινοτόμα πλατφόρμα» δήλωσε ο πρόεδρος της Ν.Δ.

 

Γεννηματά:  Η κυβέρνηση του αραμπά ξαναχτυπά

Με αιχμηρό τρόπο σχολίασε η πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και επικεφαλής της Δημοκρατικής Συμπαράταξης, Φώφη Γεννηματά, τις αλλαγές στο τρόπο μίσθωσης των ταξί και σημείωσε ότι «η κυβέρνηση του αραμπά ξαναχτυπά».

«Τώρα, στο στόχαστρο είναι το taxibeat. Όσα χτυπήματα κι αν επιχειρεί στην καινοτομία και την επιχειρηματικότητα, η χώρα θα προχωρήσει μπροστά. Γιατί υπάρχουν δυνάμεις που θέλουν και μπορούν να το εγγυηθούν» τόνισε, σε ανακοίνωσή της, η κα Γεννηματά.

Θεοχαρόπουλος: Η κυβέρνηση ενοχοποιεί την υγιή επιχειρηματικότητα

Για αντιμεταρρύθμιση και ενοχοποίηση της επιχειρηματικότητας έκανε λόγο ο πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ, Θανάσης Θεοχαρόπουλος, με δηλώσεις του μετά το θέμα που προέκυψε με τον περιορισμό της χρήσης της ηλεκτρονικής εφαρμογής BEAT των ταξί.

Συγκεκριμένα, ο πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ και κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Δημοκρατικής Συμπαράταξης ανέφερε ότι «η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, με τις προωθούμενες αλλαγές στον χώρο των ταξί, ενοχοποιεί την υγιή επιχειρηματικότητα, υιοθετώντας παλαιοκομματικές πρακτικές ενός αδιέξοδου συντεχνιασμού. Η επιστροφή στο παρελθόν με αντιμεταρρυθμίσεις δεν μπορεί να είναι η λύση στα σημερινά προβλήματα της χώρας».

«Δικαιωμένοι» οι αυτοκινητιστές

Πλήρως σύμφωνος με το νομοσχέδιο που προωθεί η κυβέρνηση για την αγορά των ταξί δηλώνει στο insider.gr ο πρόεδρος της ΠΟΕΙΑΤΑ (Πανελλήνια Ομοσπονδία Επαγγελματιών Ιδιοκτητών Αυτοκινητιστών Ταξί και Αγοραίων) Θύμιος Λυμπερόπουλος, λέγοντας ότι με αυτό τον τρόπο μπαίνει τάξη σε μια «αγορά που μαστίζεται από τον αθέμιτο ανταγωνισμό».

Ο κ. Λυμπερόπουλος τονίζει ότι υπηρεσίες όπως η Uber λειτουργούν παράνομα στη χώρα μας, απασχολώντας ιδιωτικά αυτοκίνητα και μη επαγγελματίες οδηγούς, ενώ κατηγορεί και τις υπηρεσίες όπως το Beat για αθέμιτο ανταγωνισμό. «Υπάρχει νόμος καθώς και τιμολόγιο το οποίο πρέπει να τηρείται» δηλώνει εμφατικά ο πρόεδρος της ΠΟΕΙΑΤΑ, συμπληρώνοντας ότι «δεν μπορεί να έρχεται κάποιος και επειδή πουλάει καινοτομία να λέει ότι δεν τον πιάνει ο νόμος».

Η Beat «θα μείνει Ελλάδα»

Αποφασισμένος να παραμείνει στην Ελλάδα, αλλά και να προσφύγει νομικά όπου χρειαστεί, έναντι του νέου νομοσχεδίου για τα ταξί δηλώνει ο δημιουργός της εφαρμογής Beat κ. Νίκος Δρανδάκης.

Μιλώντας στο insider.gr, χαρακτηρίζει «παγκόσμια πρωτοτυπία» τη ρύθμιση των εφαρμογών που δουλεύουν με νόμιμα ταξί και τονίζει ότι η μάχη που θα δώσει είναι για να υπερασπιστεί το καλό μοντέλο με το οποίο ο κόσμος αγάπησε την εταιρεία.

Παράλληλα, αποκαλύπτει ότι -ανεξαρτήτως των εξελίξεων- η εταιρεία σκοπεύει να επενδύσει δεκάδες εκατομμύρια ευρώ μέσα στην επόμενη διετία, να αυξήσει  τον αριθμό των προγραμματιστών που απασχολεί στους 400 -από 70 σήμερα- αλλά και να προσφέρει ένα ιδιαίτερα δελεαστικό «πακέτο» σε όσους επιλέξουν να επιστρέψουν από το εξωτερικό.

Πηγή: reader.gr

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Υποχρεωτικά πεδία *

Enypografa.gr © 2014 - 2024
Powered by Wisenet