Νέες δυνατότητες εξυπηρέτησης κωφών και βαρήκοων σε ΚΕΠ και Δημόσιο
Print Friendly, PDF & Email
Κοινωνία

Νέες δυνατότητες εξυπηρέτησης κωφών και βαρήκοων σε ΚΕΠ και Δημόσιο

Η δ/νση των ΚΕΠ Χαλανδρίου ενημερώνει ότι υπάρχουν πλέον νέες δυνατότητες εξυπηρέτησης πολιτών με προβλήματα ακοής στα ΚΕΠ αλλά και σε όλο το δημόσιο, όπως αναφέρει η δημοτική αρχή.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, εφεξής είναι διαθέσιμη η υπηρεσία της εξ αποστάσεως διερμηνείας την οποία προσφέρει το Εθνικό Ίδρυμα Κωφών. Πρόκειται για μια υπηρεσία που προσφέρεται δωρεάν και λειτουργεί ως τηλεφωνικό κέντρο 24 ώρες το 24ωρο, επισημαίνει η διοίκηση, προσθέτοντας ότι ο ενδιαφερόμενος, από οποιαδήποτε περιοχή της χώρας, κατεβάζει την εφαρμογή στο κινητό ή σε πάσης φύσεως ηλεκτρονικούς υπολογιστές και επικοινωνεί με ειδικό διερμηνέα/υπάλληλο μέσω βιντεοκλήσης.

Όπως ενημερώνει η δημοτική αρχή, ο ειδικός διερμηνέας/υπάλληλος του κέντρου μεταφέρει τις συνομιλίες των ανθρώπων με προβλήματα ακοής στους ακούοντες υπαλλήλους υπηρεσιών του Δημόσιου ή του Ιδιωτικού Τομέα, ως μεσολαβητής στην επικοινωνία των δυο πλευρών, σε πραγματικό χρόνο. Με τον τρόπο αυτό δύνανται όλοι να έχουν πρόσβαση στην τηλεφωνία και ισότιμα να συμμετέχουν σε συνομιλίες με ακούοντες, επικοινωνώντας τις όποιες ανάγκες τους (για εξυπηρέτηση από υπηρεσίες και ιδιώτες, για επικοινωνία με συγγενείς, φίλους κ.ά.), προσθέτει ο Δήμος Χαλανδρίου

Και μέσω του myKEPlive

Πέραν τούτου, οι άνθρωποι με προβλήματα ακοής μπορούν να εξυπηρετηθούν και από το myKEPlive, μέσω τηλεδιάσκεψης με διερμηνέα, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση.

Και στη νοηματική στο κεντρικό ΚΕΠ Χαλανδρίου

Στο κεντρικό ΚΕΠ Χαλανδρίου οι πολίτες με προβλήματα ακοής μπορούν να εξυπηρετηθούν διά ζώσης στη νοηματική, στην οποία έχουν εκπαιδευτεί υπάλληλοι του ΚΕΠ, υπενθυμίζει η δημοτική αρχή.

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Υποχρεωτικά πεδία *

Enypografa.gr © 2014 - 2021
Powered by Wisenet