Η απάντηση του ΣΠΑΥ στον Δήμο Αγίας Παρασκευής αναφορικά με το όχημα Unimog ME133905
Print Friendly, PDF & Email
Κοινωνία

Η απάντηση του ΣΠΑΥ στον Δήμο Αγίας Παρασκευής αναφορικά με το όχημα Unimog ME133905

Ο Δήμος Αγίας Παρασκευής, παραθέτει την απάντηση που απέστειλε ο Σύνδεσμος Προστασίας και Ανάπτυξης Υμηττού (ΣΠΑΥ) αναφορικά με το θέμα του οχήματος Unimog ME133905.

Ειδικότερα, η απάντηση του ΣΠΑΥ έχει ως εξής:

Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τα εξής:

  • Το όχημα περιήλθε στην ιδιοκτησία του ΣΠΑΥ τον Ιούνιο του 2015 με την 51/15 Α.Ε.Ε. του ΣΠΑΥ (ΑΔΑ. 721ΛΟΡ2Ψ-6Ν7) μετά από δωρεά της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας.
  • Στη συνέχεια ο ΣΠΑΥ το επισκεύασε, ώστε να είναι λειτουργικό.
  • Την 1η Ιουνίου 2016, αφού ολοκληρώθηκαν οι απαιτούμενες διαδικασίες όπως νέα έγκριση τύπου, τεχνικός έλεγχος από ΚΤΕΟ κ.λπ., εκδόθηκαν οι νέες πινακίδες.
  • Μετά από αίτημα του Δήμου σας παραχωρήθηκε προς χρήση από τον ΣΠΑΥ στον Δήμο Αγίας Παρασκευής με την 82/16 Α.Ε.Ε. (ΑΔΑ. 7ΨΝΠΟΡ-0ΩΡ) και υπογράφθηκε σχετικό συμφωνητικό που καθόριζε τους όρους χρήσης όπου και αναλάμβανε ο Δήμας τα έξοδα του οχήματος εκτός από τα ασφάλιστρα και τα τέλη χρήσης.
  • Μετά από αίτημα του Δήμου σας με την 109/16 Α.Ε.Ε. του ΣΠΑΥ (ΑΔΑ 7ΡΧΟΟ2Ψ-ΡΗ2), τροποποιήθηκαν οι όροι χρήσης ώστε να αναλάβει ο ΣΠΑΥ και τα έξοδα συντήρησης και επισκευών του οχήματος.

Όσο για την κατάσταση του οχήματος, όταν σας παραδόθηκε το 2016 το όχημα ήταν λειτουργικό και μπορούσε να επιτελέσει τον σκοπό του. Οι εργασίες που πραγματοποιήθηκαν ανήλθαν στο ποσό των 10.387,85 ευρώ και ειδικότερα αφορούσαν σε:

  • Αντικατάσταση ελαστικών.
  • Αντικατάσταση μπαταρίας.
  • Αντικατάσταση στεγανοποιητικών υπερκατασκευής και μικροεξαρτημάτων.
  • Αντικατάσταση αμορτισέρ.
  • Τακτικό σέρβις (λάδια-φίλτρα, βαλβολίνες, γρασάρισμα, κ.λπ.).
  • Έλεγχο συντήρησης και επισκευή του συστήματος πέδησης.
  • Έλεγχο συντήρηση και επισκευή ηλεκτρικού συστήματος.
  • Αντικατάσταση ταπετσαρίας καμπίνας και καθισμάτων.
  • Εργασίες φανοποιείας.

Κατά το έτος 2019 μας ενημερώσατε ότι το όχημα βρισκόταν σε ακινησία στο αμαξοστάσιο του Δήμου και σε συνέχεια του αιτήματος του Δήμου σας που δηλώνατε ότι αδυνατείτε να έχετε πλέον χρήση του οχήματος και όπως μας ενημερώσατε προφορικά λόγω απαιτήσεων ειδικού χειριστή, λόγω νέων επισκευών που έχρηζαν από την χρόνια ακινησία του οχήματος και βάσει της 11/20 Α.Δ.Σ. του ΣΠΑΥ (ΑΔΑ.ΩΞ79ΟΡ2Ψ-ΓΕΨ), λύθηκε η σύμβαση παραχώρησης του οχήματος με τον Δήμο σας και παραχωρήθηκε προς χρήση στον Δήμο Παπάγου-Χολαργού.

Ο ΣΠΑΥ, όπως είχε υποχρέωση, έστειλε γερανό στο αμαξοστάσιο του Δήμου σας και το μετέφερε στο συμβαλλόμενο συνεργείο όπου ελέγχθηκε και επισκευάστηκε. Το κόσμος ανήλθε στο ποσό των 7.842,00 Ευρώ. Οι βλάβες που διαπιστώθηκαν αφορούσαν σε:

  • Τακτικό σέρβις (λάδια-φίλτρα, βαλβολίνες, γρασάρισμα, κ.λπ.).
  • Έλεγχο συντήρηση και επισκευή του συστήματος τροφοδοσίας.
  • Έλεγχο και συντήρηση του συστήματος πέδησης.
  • Έλεγχο συντήρηση και επισκευή του συστήματος αέρα.
  • Αντικατάσταση μπαταρίας.

Στη διάθεσή σας για κάθε περαιτέρω διευκρίνιση.

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Υποχρεωτικά πεδία *

Enypografa.gr © 2014 - 2020
Powered by Wisenet