Το Δίκτυο Ανταλλαγής και Αλληλεγγύης Αγίας Παρασκευής προσκαλεί στη συνέλευσή του που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 1η Μαρτίου 2015, στις 19:00, στο 3ο Γυμνάσιο Αγίας Παρασκευής, Δερβενακίων και Σάκη Καράγιωργα.
Στην 1η αυτή συνέλευση θα συζητηθούν τα ακόλουθα θέματα:
- Δράσεις Ανταλλαγής και Αλληλεγγύης.
- Χωρίς μεσάζοντες.
- Ανεργία.
Όπως αναφέρεται στην πρόσκληση του Δικτύου:
Τρία χρόνια Δίκτυο Ανταλλαγής και Αλληλεγγύης Αγίας Παρασκευή και προχωράμε…
Συμμετέχοντας αλλάζουμε τη ζωή μας.
Κανείς δεν είναι μόνος του – Είμαστε όλες και όλοι μαζί.

