Με την τελευταία ραδιοφωνική παρουσία του στο δημοτικό ραδιόφωνο του Ηρακλείου Αττικής «Επικοινωνία 94FM» αποχαιρετά τον Μανώλη Γλέζο ο δήμαρχος της πόλης.
Ο κ. Νίκος Μπάμπαλος θυμάται: «Πριν δύο χρόνια ο Μανώλης ο Γλέζος είχε έρθει για τελευταία φορά στην πόλη μας, στο δημοτικό ραδιόφωνο, για να μιλήσει με τα παιδιά της πόλης, να ανταλλάξουν ιδέες και οπτικές, σε μια ιδιαίτερη συνέντευξη».
Και ο δήμαρχος προσθέτει: «Η Ιστορία του τόπου και η νέα γενιά. Έτσι θέλω να τον αποχαιρετήσω. Ως τον παντοτινό έφηβο και επαναστάτη που ήταν…».

