Άρχισε η υποβολή αιτήσεων για το πρόγραμμα «Καλοκαιρινός Παιδότοπος»

Άρχισε η υποβολή αιτήσεων για το πρόγραμμα «Καλοκαιρινός Παιδότοπος»

Για μία ακόμη χρονιά ο Δήμος Κηφισιάς, μετά τη λήξη του σχολικού έτους, υλοποιεί και φέτος το επιτυχημένο πρόγραμμα «Καλοκαιρινός Παιδότοπος» σε σχολεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Κηφισιάς και της Νέας Ερυθραίας.

Στόχος του προγράμματος είναι η δημιουργική απασχόληση παιδιών ηλικίας 4,5 – 12 ετών εργαζομένων γονέων, με διάφορες ψυχαγωγικές, αθλητικές και καλλιτεχνικές δραστηριότητες εντός των σχολικών χώρων.

Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί από 22/6 έως και 24/7, Δευτέρα – Παρασκευή και ώρες 8:00 – 16:00, στα κάτωθι Δημόσια Σχολεία Δημοτικά και Νηπιαγωγεία του Δήμου Κηφισιάς.

  • 1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ Ν. ΕΡΥΘΡΑΙΑΣ.
  • 1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΗΦΙΣΙΑΣ.
  • 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΗΦΙΣΙΑΣ.
  • 6ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΗΦΙΣΙΑΣ.
  • 1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Ν. ΕΡΥΘΡΑΙΑΣ.
  • 1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΗΦΙΣΙΑΣ.
  • 3ο-9ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΗΦΙΣΙΑΣ.
  • 4ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΗΦΙΣΙΑΣ.

Φέτος οι αιτήσεις συμμετοχής θα συμπληρωθούν ηλεκτρονικώς μέσω της ιστοσελίδας του Δήμου Κηφισιάς, από 1/6 έως και 15/6.

Δημοφιλή άρθρα