Τα εγκαίνια της έκθεσης ζωγραφικής του Εργαστηρίου Ζωγραφική Παιδιών και Εφήβων του Δήμου Κηφισιάς θα πραγματοποιηθούν το Σάββατο 6 Ιουνίου, στις 18:00, στην αίθουσα «Δήμαρχος Βασ. Γκατσόπουλος» στο δημαρχείο (Διονύσου και Μυρσίνης).
Την καλλιτεχνική επιμέλεια και την οργάνωση της έκθεσης έχει η Βαρβάρα Ντατσούλη, εικαστικό – δασκάλα ζωγραφικής.
Η έκθεση θα διαρκέσει έως την Κυριακή 7 Ιουνίου και το κοινό θα μπορεί να την επισκεφθεί από τις 10:00 έως τις 13:00 και από τις 18:00 έως τις 20:00.

