“Προβληματικές” κυκλοφοριακές ρυθμίσεις αποκαθιστά ο Δήμος Κηφισιάς
Print Friendly, PDF & Email
Ποιότητα Ζωής

“Προβληματικές” κυκλοφοριακές ρυθμίσεις αποκαθιστά ο Δήμος Κηφισιάς

«Προβληματικές» κυκλοφοριακές ρυθμίσεις προτίθεται να αποκαταστήσει ο Δήμος Κηφισιάς, όπως αναφέρεται στην ακόλουθη ανακοίνωση που εξέδωσε το γραφείο Τύπου του Δήμου.

Η νέα διοίκηση του Δήμου Κηφισιάς απολύτως συνεπής προς την προγραμματική δέσμευσή της, αξιοποιεί τη διαβούλευση με τους πολίτες που έγινε εντός του 2014 και προτίθεται να αποκαταστήσει προβληματικές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, με σεβασμό σε όσους τόσα χρόνια ταλαιπωρήθηκαν από συνεχείς κυκλοφοριακές τροποποιήσεις και «κατά παραγγελία»- μελέτες επί μελετών…

Το «υλικό» της διαβούλευσης, το πλήθος τεχνικών προτάσεων που έχουν ήδη κατατεθεί και η συσσωρευμένη εμπειρία, είναι αρκετά για την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου, ώστε να μην είναι απαραίτητη στην παρούσα φάση η συνεργασία με «παλιό» ή «νέο» μελετητικό γραφείο και η συνεπαγόμενη νέα σχετική δαπάνη.

Για τον λόγο αυτό συνεδρίασε την Τρίτη 20 Ιανουαρίου, η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής όπου επεξεργάστηκε τις  κυκλοφοριακές ρυθμίσεις της Δημοτικής Ενότητας Κηφισιάς που αφορούν στις οδούς Πόντου, Τροίας, Ιωνίας, Σαρανταπόρου και λοιπών οδών Κεφαλαρίου Κηφισιάς, που κατέληξε σε συγκεκριμένη εισήγηση προς το Δημοτικό Συμβούλιο, που θα συνεδριάσει την Τετάρτη 28/1.

Επισημαίνουμε τα εξής για το θέμα των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων τόσο στο Κεφαλάρι όσο και στο Καστρί.

  1. Η επαναφορά των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στην προηγούμενη κατάσταση δυσχεραίνεται από το γεγονός ότι οι ακυρωθείσες από το ΣτΕ αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου έχουν ήδη εκτελεστεί διά μέσω μονίμων τεχνικών παρεμβάσεων και κατασκευών όπως παρτέρια, ποδηλατοδρόμοι, κολωνάκια και πεζόδρομοι.
  2. Η επαναφορά των πραγμάτων «εν μια νυκτί» είναι πρακτικά αδύνατη όχι μόνο διότι ένα έργο τέτοιας κλίμακας δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί από την Τεχνική Υπηρεσία αλλά πρωτίστως διότι με βάση την υφισταμένη κατάσταση η οποία έχει παγιωθεί εδώ και τέσσερα χρόνια τουλάχιστον, είναι δύσκολο για τους πολίτες αλλά και επικίνδυνο για τα οχήματα Μέσων Μαζικής Μεταφοράς και σχολικών λεωφορείων να εφαρμοστεί χωρίς πλήρες πρόγραμμα και μαζική επικοινωνία των αλλαγών.
  3. Τα κυκλοφοριακά δεδομένα και οι ανάγκες των διερχόμενων οδηγών και πολιτών έχουν αλλάξει σημαντικά από τότε που διενεργήθηκαν οι κυκλοφοριακές μελέτες  με βάση το προγενέστερο καθεστώς στο οποίο μη ρεαλιστικά μας καλούν συμπολίτες μας να συμμορφωθούμε.
  4. Με την απόφαση του Συμβουλίου Επικρατείας ακυρώνεται η απόφαση ελέγχου των αποφάσεων του Δήμου από τον γενικό γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης, λόγω πλημμελούς τήρησης της διαδικασίας ελέγχου και όχι για την ουσία των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων.

Επειδή λοιπόν δεν κρίθηκε το πραγματικό θέμα, ο Δήμος δεν υποχρεούται σε συγκεκριμένη «συμμόρφωση». Θεωρητικά, δύναται:

  1. Να επανυποβάλλει τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου.
  2. Να ζητήσει υποδείξεις από τον γενικό γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης.
  3. Να οριστεί από το Τριμελές Συμβούλιο του ΣτΕ το περιεχόμενο της «συμμόρφωσης».

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Υποχρεωτικά πεδία *

Enypografa.gr © 2014 - 2022
Powered by Wisenet