Ρεσιτάλ πιάνου με τον Πέτρο Τρουπάκη διοργανώνει ο Δήμος Κηφισιάς, σε συνεργασία με την αντιδημαρχία Πολιτισμού, το Σάββατο 16 Μαΐου, στις 19:30, στην αίθουσα «Δήμαρχος Β. Γκατσόπουλος» του δημαρχείου Κηφισιάς (Διονύσου και Μυρσίνης).
Ο διακεκριμένος πιανίστας παρουσιάζει ένα απαιτητικό και ποιητικό πρόγραμμα, που διατρέχει τον ρομαντισμό και τον πρώιμο μοντερνισμό, αναδεικνύοντας τη λυρικότητα, το πάθος και τη δεξιοτεχνία του πιανιστικού ρεπερτορίου.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει έργα των: Franz Liszt, Sergei Rachmaninoff, Frédéric Chopin, Ludwig van Beethoven.
Χαιρετισμούς στην εκδήλωση θα απευθύνουν ο δήμαρχος Κηφισιάς Βασίλης Ξυπολυτάς και ο αντιδήμαρχος Πολιτισμού Χρήστος Καλός.
Η είσοδος για το κοινό θα είναι ελεύθερη.

