Για την ψηφιακή εξυπηρέτηση και την ασφάλεια του πολίτη συνομίλησαν Β. Γιαννακόπουλος και Π. Ιωάννου
Print Friendly, PDF & Email
Κοινωνία

Για την ψηφιακή εξυπηρέτηση και την ασφάλεια του πολίτη συνομίλησαν Β. Γιαννακόπουλος και Π. Ιωάννου

Συνάντηση εργασίας με τον αντιπεριφερειάρχη Μεταφορών και Επικοινωνιών, Βασίλη Γιαννακόπουλο, είχε ο αντιδήμαρχος Πεύκης και αρμόδιος για θέματα επιχειρηματικότητας και γραφείου δημότη του Δήμου Λυκόβρυσης-Πεύκης, Παναγιώτης Ιωάννου, συνοδευόμενος από τον συνεργάτη του Θανάση Ξυνταράκη.

Στο επίκεντρο της συνάντησης ήταν η αποτελεσματικότερη ηλεκτρονική εξυπηρέτηση πολιτών και επαγγελματιών του Δήμου σε αιτήματα που υποβάλλονται μέσω των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) Λυκόβρυσης και Πεύκης και άπτονται των μεταφορών, όπως ανανέωση ή αντικατάσταση άδειας οδήγησης κ.ά.

Στην κατεύθυνση αυτή συμφωνήθηκε να υπάρξουν πρωτοβουλίες ενημέρωσης με κοινό στόχο να μειωθεί στον ελάχιστο δυνατό χρόνο η εξυπηρέτηση των πολιτών. Σημειώνεται ότι και τα δύο ΚΕΠ του Δήμου είναι συνδεδεμένα με το Τμήμα Εξυπηρέτησης των ΚΕΠ της Περιφέρειας Αττικής, το οποίο τέθηκε σε πλήρη λειτουργία πριν έναν χρόνο, με προσωπική παρέμβαση του περιφερειάρχη, Γιώργου Πατούλη.  

Το 2020 περισσότεροι από 200 κάτοικοι της Λυκόβρυσης και της Πεύκης αξιοποίησαν τη νέα αυτή υπηρεσία, με τον χρόνο ανταπόκρισης στο αίτημά τους να έχει μειωθεί σε 5 έως 10 ημέρες αντί 3 και 5 μηνών όπως συνέβαινε τα προηγούμενα χρόνια.

Επιπλέον, οι κ.κ. Γιαννακόπουλος και Ιωάννου συζήτησαν και τη δυνατότητα συνεργασίας για την ασφαλή κυκλοφορία πεζών και οδηγών στον Δήμο Λυκόβρυσης-Πεύκης, στο πλαίσιο σχετικής πρωτοβουλίας της Περιφέρειας που αποσκοπεί αφ’ ενός στη διερεύνηση των κυκλοφοριακών δεδομένων στην Αττική και αφ’ ετέρου στον σχεδιασμό ενός πιλοτικού προγράμματος βελτίωσης της οδικής ασφάλειας στους Δήμους.

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Υποχρεωτικά πεδία *

Enypografa.gr © 2014 - 2020
Powered by Wisenet