Ο Δήμος Δήμος Λυκόβρυσης – Πεύκης ολοκλήρωσε την ανακαίνιση των αποδυτηρίων και των χώρων υγιεινής στο Δημοτικό Γυμναστήριο του πολυχώρου «Μ. Μερκούρη», παραδίδοντας στους δημότες σύγχρονες, πλήρως λειτουργικές και αναβαθμισμένες εγκαταστάσεις.
Οι νέοι χώροι σχεδιάστηκαν με στόχο τη βελτίωση της καθημερινής εμπειρίας των αθλούμενων, την ενίσχυση της λειτουργικότητας του γυμναστηρίου και την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους κατοίκους κάθε ηλικίας που χρησιμοποιούν τις δημοτικές αθλητικές εγκαταστάσεις, όπως σημειώνει η δημοτική αρχή.
Οι εργασίες περιλάμβαναν εκτεταμένες παρεμβάσεις ανακαίνισης, εκσυγχρονισμό των υποδομών, αισθητική αναβάθμιση των χώρων και βελτίωση των συνθηκών υγιεινής και ασφάλειας.
«Συνεχίζουμε με συνέπεια τις παρεμβάσεις που αναβαθμίζουν την ποιότητα ζωής και την καθημερινότητα των πολιτών μας. Τα νέα αποδυτήρια και οι χώροι υγιεινής στο Δημοτικό Γυμναστήριο αποτελούν μια ακόμη ουσιαστική επένδυση στον αθλητισμό και στις δημοτικές υποδομές. Στόχος μας είναι οι δημότες, οι νέοι και τα παιδιά να απολαμβάνουν σύγχρονους, ασφαλείς και λειτουργικούς χώρους άθλησης» δήλωσε ο δήμαρχος Μάριος Ψυχάλης.

