Περισσότεροι από 150 κάτοικοι της Νέας Λέσβου συμμετείχαν την Κυριακή 2 Νοεμβρίου στη δράση του Συλλόγου «ΝΗΡΟΝ» με τίτλο «Παίζουμε στα χαλάσματα σε γήπεδα φαντάσματα», στο γήπεδο του Αρίωνα, στο Μαρούσι.
Στόχος της δράσης ήταν η ανάδειξη της κατάστασης των γηπέδων της γειτονιάς, η ευαισθητοποίηση των κατοίκων και η «πίεση προς τον Δήμο Αμαρουσίου να τηρήσει τις δεσμεύσεις του για την ανάπλαση του Αρίωνα». Οι συμμετέχοντες εξέφρασαν την αγανάκτησή τους για τη «συνεχιζόμενη καθυστέρηση» και δεσμεύτηκαν να εντείνουν τις κινητοποιήσεις, ώστε το έργο να προχωρήσει μέσα στο 2025.
Η ανακοίνωση του Συλλόγου «ΝΗΡΟΝ»:

