Επικίνδυνες διελεύσεις λεωφορείων ΟΑΣΑ στο τμήμα Κορυτσάς-Λ. Πεντέλης
Print Friendly, PDF & Email
Ποιότητα Ζωής

Επικίνδυνες διελεύσεις λεωφορείων ΟΑΣΑ στο τμήμα Κορυτσάς-Λ. Πεντέλης

Ο κάτοικος του Πολυδρόσου Αμαρουσίου Παναγιώτης Πάντος εξακολουθεί να στηλιτεύει τα -κατά τις επισημάνσεις του- “στραβά κι ανάποδα” έχουν προκύψει από το βεβιασμένο άνοιγμα της οδού Φραγκοκλησιάς, στα όρια των Δήμων Αμαρουσίου-Χαλανδρίου.

Στη νέα επιστολή που απέστειλε και η οποία ακολουθεί, κάνει λόγο για επικίνδυνες διελεύσεις λεωφορείων του ΟΑΣΑ από το νέο τμήμα της οδού Κορυτσάς έως Λ. Πεντέλης.

 Η επιστολή του κατοίκου

Ο ΟΑΣΑ, άμεσα τον περασμένο Νοέμβριο 2014, είχε απαντήσει σε πρόταση επέκτασης της γραμμής 402 μέχρι τον Σ.Σ. του προαστιακού της Λ. Πεντέλης,  ότι αυτό είναι επικίνδυνο να υλοποιηθεί εξαιτίας των γεωμετρικών χαρακτηριστικών χάραξης του νέου τμήματος από οδό ΚΟΡΥΤΣΑΣ έως Λ. ΠΕΝΤΕΛΗΣ, με τις μικρές ακτίνες καμπυλότητας και των μεγάλων διαστάσεων των λεωφορείων (Η επιστολή του ΟΑΣΑ).

Κάποιοι όμως εκ των οδηγών της εταιρείας (όπως και άλλοι) έχουν διαφορετική άποψη, αγνοούν τη σχετική σήμανση και διασχίζουν το υπόψη τμήμα, άλλοι με μικρή ταχύτητα και άλλοι -προφανώς με περισσότερες ικανότητες- με ταχύτητες που θα ζήλευε και οδηγός αγωνιστικού δικύκλου!!!  

Τον Ιανουάριο 2015 λεωφορείο της εταιρείας (ένα από τα κυριολεκτικά δεκάδες ιδιωτικά, τουριστικά, σχολικά, που καθημερινά διασχίζουν το τμήμα όλο το 24ωρο) φωτογραφήθηκε να διασχίζει με μικρή ταχύτητα και περιπετειώδη τρόπο το νέο τμήμα και στη συνέχεια να στρίβει στην παραρεμάτια οδό ΚΟΡΥΤΣΑΣ! (Περιπετειώδης διέλευση λεωφορείου από την οδό Φραγκοκλησιάς).

Σήμερα (09-03-2015/22:10΄), παραβιάζοντας τη σχετική σήμανση και με μεγάλη ταχύτητα (>30 km/h) διέσχισε το νέο τμήμα με τη μειωμένη ορατότητα, με ό,τι κινδύνους αυτό συνεπάγεται για τους αμέριμνα από την αντίθετη κατεύθυνση ερχόμενους για την απροσδόκητη συνάντηση! 

Οι αρμόδιοι για τις ρυθμίσεις κυκλοφορίας των 2  Δήμων έχουν να πουν ή καλλίτερα να πράξουν κάτι ουσιαστικό  (π.χ. μονοδρόμηση του νέου τμήματος και άνοιγμα του εγκαταλελειμμένου στην περιοχή του Αμαρουσίου, πρώτιστα για λόγους ασφάλειας και  δευτερευόντως για αποφόρτιση της παραρεμάτιας οδού ΚΟΡΥΤΣΑΣ) ή θα πρέπει να περιμένουμε κάποιο σοβαρό δυστύχημα σ΄αυτό για να αρχίσουν να το σκέπτονται.  

Υπενθυμίζεται ότι το πρώτο ατύχημα με υλικές ζημίες είχε σημειωθεί την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας του νέου τμήματος.

Με εκτίμηση

Παναγιώτης Α. Πάντος

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Υποχρεωτικά πεδία *

Enypografa.gr © 2014 - 2022
Powered by Wisenet