Ερωτήσεις Ενότητας για δολιοφθορές και επίστρωση πεζοδρόμων
Πολιτική

Ερωτήσεις Ενότητας για δολιοφθορές και επίστρωση πεζοδρόμων

Δύο ερωτήσεις κατέθεσε στο Δημοτικό Συμβούλιο η δημοτική παράταξη της μείζονος μειοψηφίας, Ενότητα Ανατροπή και Έργο για το Μαρούσι, διά του επικεφαλής της Λευτέρη Μαγιάκη.

Η πρώτη ερώτηση αφορά στις καταγγελίες του Σωματείου Εργαζομένων περί δολιοφθοράς σε φορτηγά οχήματα του Δήμου και η δεύτερη το έργο για την προστασία των επιστρώσεων των πεζοδρόμων στην περιοχή του κέντρου Αμαρουσίου.

Ακολουθούν οι δύο ερωτήσεις της παράταξης:

Ερώτηση για δολιοφθορά σε εξοπλισμό του Δήμου

Την Παρασκευή 4-9-2015 η Οικονομική Επιτροπή αποφάσισε ομόφωνα να κατατεθούν τρεις μηνύσεις κατά αγνώστων για φθορά περιουσίας του Δήμου, ύστερα από εισήγηση του Αντιδημάρχου κ. Γ. Ζήκου.

Οι μηνύσεις αφορούν φθορές σε φορτηγό του Δήμου (ΙΕΙ 8250), σε τρέιλερ που φέρει πυροσβεστικό εξοπλισμό και σε κοινόχρηστα ποδήλατα.

Είχε προηγηθεί καταγγελία της Ανεξάρτητης Ενωτικής Κίνησης εργαζομένων Δήμου Αμαρουσίου που όμως αναφερόταν στο φορτηγό ΙΕΙ 8249.

Πέραν αυτού παρόμοιες καταγγελίες είχαν γίνει και στο παρελθόν από το Σωματείο Εργαζομένων Δήμου Αμαρουσίου.

Επειδή η διαφύλαξη της δημοτικής περιουσίας αποτελεί πρώτιστο καθήκον της δημοτικής Αρχής και επηρεάζει ουσιαστικά την ποιότητα παροχής των υπηρεσιών στους δημότες,

ΕΡΩΤΑΤΑΙ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ

  • Προτίθεται  να προχωρήσει σε ΕΔΕ προκειμένου να διαπιστωθεί αν για τις παραπάνω φθορές υπάρχουν και διοικητικές ευθύνες, όπως π.χ πλημμελής εκτέλεση καθηκόντων υπηρεσιακών παραγόντων του Δήμου;
  • Από την αποκάλυψη των ως άνω ανωτέρω περιστατικών σε τι είδους προληπτικές ενέργειες έχει προβεί προκειμένου να διαφυλάξει τη δημοτική περιουσία συνολικά;
  • Τελικά είναι ένα ή δύο τα φορτηγά που υπέστησαν δολιοφθορά;
  • Προέβη σε διερεύνηση των καταγγελιών που είχαν γίνει από το Σωματείο των Εργαζόμενων στο παρελθόν και αν ναι ποια ήταν τα συμπεράσματα;
Ερώτηση για εργασίες προστασίας επίστρωσης πεζοδρόμων στν περιοχή του κέντρου Αμαρουσίου

Στις 28/1/2015 υπεγράφη σύμβαση μεταξύ του δήμου Αμαρουσίου και της εταιρίας «Χ&Κ ΤΕΧΝΙΚΗ» για εργασίες αδιαβροχοποίησης πλακιδίων και αρμών, με κατάλληλη επεξεργασία για την προστασία των επιστρώσεων των πεζοδρόμων στην περιοχή του κέντρου Αμαρουσίου, συνολικού ύψους με ΦΠΑ 115.194,42€.

Σύμφωνα με την τεχνική περιγραφή της μελέτης το υλικό της επίστρωσης θα πρέπει να παρέχει μακρόχρονη “προστασία από οργανικούς ρυπαντές όπως υπολείμματα τροφών και ποτών όταν έρχονται σε επαφή ή παραμένουν πάνω στα πλακίδια, κατόπιν επιμελούς καθαρισμού τους.

Δηλαδή, πριν την αδιαβροχοποίηση, οι επιφάνειες  θα πρέπει να καθαριστούν επιμελώς από λιπαρούς η μη λεκέδες […] και μετά να εφαρμοστεί το υλικό αδιαβροχοποίησης σε δύο στρώσεις».

Επί πλέον σύμφωνα με το άρθρο 12 της μελέτης, «ο Ανάδοχος είναι υποχρεωμένος όπως, προ της χρήσεως οποιασδήποτε πηγής υλικών που θα εκλέξει, προβεί με μέριμνα του και δαπάνες του στην εξέταση του υλικού της πηγής, για να διαπιστωθεί η καταλληλότητα αυτού και το σύμφωνό του προς τις σχετικές προδιαγραφές. […] Ο Ανάδοχος έχει ακέραια την ευθύνη για την άριστη ποιότητα των πάσης φύσεως ειδών, υλικών κ.λπ., που υπεισέρχονται εκάστοτε στις διάφορες εργασίες. Με την προσφορά του αναλαμβάνει την υποχρέωση και την ευθύνη της άρτιας και έντεχνης εκτέλεσης των εργασιών με δόκιμα υλικά».

Οι σχετικές εργασίες παρελήφθησαν στις 6/4/2015 από επιτροπή που συνεστήθη με την 222/2014 αποφ. Δημάρχου και εξεδόθη το σχετικό τιμολόγιο του Αναδόχου 814-3/4/2015 με πίστωση.

Επειδή αρκεί μια απλή περιδιάβαση στους πεζοδρόμους του Κέντρου για να διαπιστωθεί  ότι οι όροι της μελέτης δεν ικανοποιήθηκαν και οι προαναφερθέντες ρύποι «κοσμούν» τις επιστρώσεις,

Επειδή είναι προφανές ότι τα επιλεγέντα υλικά προστασίας ή και η μέθοδος εφαρμογής τους δεν ήταν τα κατάλληλα,

ΕΡΩΤΑΤΑΙ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ

  • Γιατί η Επιτροπή παρέλαβε το Έργο πριν να διαπιστωθεί η άρτια και έντεχνη εκτέλεση των εργασιών από πλευράς αναδόχου με δόκιμα υλικά;
  • Γιατί έγινε δεκτό το τιμολόγιο του αναδόχου δεδομένων των εμφανών, ακόμα και σε απλούς πολίτες, κακοτεχνιών και μη τήρησης των συμβατικών του υποχρεώσεων;
  • Έχει εξοφληθεί το ανωτέρω τιμολόγιο και αν ναι  τι μέτρα προτίθεται να λάβει η δημοτική Αρχή προκειμένου να διασφαλιστεί το δημόσιο συμφέρον;

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Υποχρεωτικά πεδία *

Enypografa.gr © 2014 - 2024
Powered by Wisenet