1.280 ψηφιακά πιστοποιητικά έχουν εκδοθεί ηλεκτρονικά από τοn Δήμο Πεντέλης τους τελευταίους 18 μήνες
Print Friendly, PDF & Email
Κοινωνία

1.280 ψηφιακά πιστοποιητικά έχουν εκδοθεί ηλεκτρονικά από τοn Δήμο Πεντέλης τους τελευταίους 18 μήνες

Στα 1.280 ανέρχονται τα ψηφιακά πιστοποιητικά που έχουν εκδοθεί ηλεκτρονικά από τον Δήμο Πεντέλης τους τελευταίους 18 μήνες, όπως ενημερώνει η δημοτική αρχή.

Η διαδικασία της έκδοσης έχει ως εξής: Ο πολίτης ηλεκτρονικά ζητά ένα από τα πιστοποιητικά που μπορούν να εκδοθούν με αυτόν τον τρόπο και ο Δήμος το εκδίδει και το αποστέλλει ξανά ηλεκτρονικά στον πολίτη. Έτσι, ο πολίτης αποφεύγει τη μετακίνησή του στον Δήμο, εξυπηρετείται καλύτερα και μειώνεται στην πράξη η γραφειοκρατία και η ταλαιπωρία όλων.

Όπως αναφέρει η δημοτική αρχή, η συγκεκριμένη ηλεκτρονική υπηρεσία, μέσω της εφαρμογής CityCertify, που υπήρξε πρωτοπόρα για τον Δήμο Πεντέλης, χρησιμοποιείται ήδη με αυξανόμενο ρυθμό από τους πολίτες.

Μέχρι σήμερα:

  • Έχουν εκδοθεί 1.280 ψηφιακά πιστοποιητικά.
  • Έχουν εξυπηρετηθεί 1.039 πολίτες.
  • Μόλις 18 αιτήσεις δεν κατέστη δυνατό να ικανοποιηθούν ηλεκτρονικά.

Ο Δήμος σήμερα χορηγεί 22 διαφορετικά ψηφιακά πιστοποιητικά, όπου φαίνονται στην ιστοσελίδα του. Μεταξύ αυτών είναι βεβαίωση ΤΑΠ, αίτηση χορήγησης βεβαίωσης μονίμου κατοικίας, βεβαίωση δημοτικής ενημερότητας κ.ά.

Σκοπός της δημοτικής αρχής είναι οι υπηρεσίες αυτές να επεκταθούν το 2022 με δυνατότητα έκδοσης και νέων ειδών ψηφιακών πιστοποιητικών.

Οι νέες υπηρεσίες και εφαρμογές αποσκοπούν στο να περάσει ο Δήμος στην ψηφιακή εποχή, παρέχοντας νέες σύγχρονες ηλεκτρονικές υπηρεσίες που μειώνουν τη γραφειοκρατία και την ταλαιπωρία των πολιτών.

Η δήμαρχος Πεντέλης, Δήμητρα Κεχαγιά, δήλωσε:

«Η ψηφιακή μεταρρύθμιση του Δήμου μας, που αποτελεί έναν από τους πιο σημαντικούς πυλώνες του προγράμματός μας,βρίσκεται σε πλήρη ανάπτυξη.  Οι εφαρμογές που διαρκώς ενσωματώνονται στην Ιστοσελίδα του Δήμου, διευρύνουν τις δυνατότητες των πολιτών για ακόμη πιο γρήγορη και καλύτερη εξυπηρέτησή τους, συμβάλλοντας στη μείωση της γραφειοκρατίας και του χρόνου ανταπόκρισης του Δήμου στα αιτήματά τους.

Παράλληλα, η ψηφιακή μεταρρύθμιση του Δήμου μας έχει βοηθήσει σημαντικά στην αντιμετώπιση των δύσκολων συνθηκών της πανδημίας, γιατί χάρη στις νέες υπηρεσίες, αποφεύγεται ο συνωστισμός και τηρούνται με τον καλύτερο τρόπο, τα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός του Δήμου μας συνεχίζεται και θα συνεχίζεται, ακολουθώντας τη διαρκή εξέλιξη της τεχνολογίας, παρέχοντας συνεχώς νέες υπηρεσίες και δυνατότητες, προς όφελος των δημοτών, των κατοίκων και των επιχειρήσεων. Αναμένουμε την έγκριση των προτάσεών μας από το πρόγραμμα “Αντώνης Τρίτσης”, για να συνεχίσουμε με νέες ψηφιακές εφαρμογές στην υπηρεσία του πολίτη».

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Υποχρεωτικά πεδία *

Enypografa.gr © 2014 - 2022
Powered by Wisenet