Την άμεση παύση λειτουργίας του Σταθμού Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων (ΣΜΑ) έξω από το Κοιμητήριο Μελισσίων ζητά ο επικεφαλής της παράταξης Πεντέλη 2020 Άγγελος Παλαιοδήμος, κάνοντας λόγο για «παράνομη λειτουργία».
«Η πρόσφατη δημοσιοποίηση του ζητήματος της λειτουργίας Σταθμού Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων (ΣΜΑ) χωρίς την απαιτούμενη αδειοδότηση επιβεβαιώνει όσα εδώ και πέντε χρόνια καταγγέλλουμε δημόσια και θεσμικά ως παράταξη», αναφέρει ο Άγγελος Παλαιοδήμος και προσθέτει:
«Από την πρώτη στιγμή επιλέξαμε τον δύσκολο αλλά υπεύθυνο δρόμο: της νομιμότητας, της διαφάνειας και της προστασίας του περιβάλλοντος. Θυμίζουμε σε καλοθελητές που εσκεμμένα παραποιούν την αλήθεια, ότι για το συνδυασμό μας το συγκεκριμένο θέμα αποτέλεσε casus belli».
Ο επικεφαλής της παράταξης Πεντέλη 2020 επισημαίνει ότι ιδιαίτερα σοβαρό είναι το γεγονός ότι πλέον η ίδια η Περιφέρεια Αττικής, μέσω της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής, επιβεβαιώνει επίσημα τις παραβάσεις με την προσωρινή έκθεση ελέγχου (10/3/2026) και καλεί τον Δήμο Πεντέλης σε απολογία για τη λειτουργία του Σταθμού Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων έξωθεν του Κοιμητηρίου Μελισσίων. Επιπλέον προειδοποιεί ρητά ότι, εφόσον οι εξηγήσεις του Δήμου κριθούν ανεπαρκείς, θα κινηθούν διαδικασίες βεβαίωσης παράβασης και επιβολής διοικητικών κυρώσεων.
«Η διοίκηση της κ. Κοσμοπούλου οφείλει επιτέλους να ξυπνήσει» Από τις 31/12/2024 έχει λήξει η ετήσια παράταση λειτουργίας του ΣΜΑ, ενώ έχει ήδη παρέλθει και ο χρόνος για την αποκατάσταση του χώρου (31/12/2025). Δεν μπορεί να συνεχίζεται επ’ αόριστον μία κατάσταση που εκθέτει τον Δήμο, δημιουργεί σοβαρούς κινδύνους και υπονομεύει την ίδια την έννοια της νομιμότητας. Η εύκολη λύση των παρατάσεων, της ανοχής και της μετάθεσης ευθυνών έχει τελειώσει», αναφέρει ο Άγγελος Παλαιοδήμος.
Η αναλυτική ανακοίνωση:

