Απολογισμός δράσεων εν μέσω «Μήδειας» από τον Δήμο Φιλοθέης-Ψυχικού
Print Friendly, PDF & Email
Κοινωνία

Απολογισμός δράσεων εν μέσω «Μήδειας» από τον Δήμο Φιλοθέης-Ψυχικού

Ο Δήμος Φιλοθέης-Ψυχικού, τις τελευταίες μέρες διαχειρίστηκε μια πρωτοφανή, για την τελευταία 20ετία τουλάχιστον κακοκαιρία, όπως αναφέρει η δημοτική αρχή.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, από την πρώτη στιγμή, συγκροτήθηκε στο γραφείο Δημάρχου ομάδα λήψης και διαχείρισης παραπόνων, αιτημάτων και περιστατικών σε 24ωρη βάση και για όσο υπάρχει ανάγκη. Επίσης, η διεύθυνση Καθαριότητας και Πρασίνου δεχόταν αντίστοιχες ειδοποιήσεις. Τα δύο γραφεία συντόνιζαν τις ανθρώπινες δυνάμεις και τα μηχανήματα στο πεδίο. Δέχτηκαν πάνω από 500 κλήσεις για σπασμένα δένδρα και για προβλήματα ηλεκτροφωτισμού.

Συγκεκριμένα, όπως επισημαίνει η διοίκηση, επιχειρούσαν από την πρώτη ώρα της χιονόπτωσης και στις τρεις Κοινότητες, επτά συνεργεία με τα ακόλουθα μηχανήματα: 2 bobcat, 3 JCB, 4 αρπάγες, φορτηγά κ.λπ. εξοπλισμό του Δήμου.

Προτεραιότητα ήταν το άνοιγμα των δρόμων, ώστε οι κάτοικοι να έχουν πρόσβαση στις βασικές αρτηρίες, σημειώνει η δημοτική αρχή, προσθέτοντας ότι «το καταφέραμε στο 90% από την πρώτη μέρα. Την Τετάρτη το πρωί όλοι οι δρόμοι του προαστίου ήταν προσπελάσιμοι».

Στη συνέχεια της σχετικής ανακοίνωσης, ο Δήμος Φιλοθέης-Ψυχικού αναφέρει τα εξής:

Όσον αφορά τα πεσμένα δένδρα, έπεσαν 95 δένδρα και πάνω από 200 μεγάλα κλαδιά. Αναλογικά με την έκταση του Δήμου είχαμε τη μεγαλύτερη καταστροφή σε αυτόν τον τομέα στην Αττική. Να σημειώσουμε πως αυτό έγινε παρ’ όλο που το 2020 μαζέψαμε περισσότερους από 2.000 τόνους φυτικών. Επίσης το φθινόπωρο τρία συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ, μετά από αίτημα του δημάρχου κλάδεψαν τα επικίνδυνα κλαδιά.

Σχετικά με τις διακοπές ρεύματος ο δήμαρχος προσωπικά επικοινωνούσε με τον διευθυντή Αθηνών του ΔΕΔΔΗΕ από την πρώτη στιγμή. Το γραφείο διαχείρισης της κρίσης συνεχώς διαβίβαζε με κάθε διαθέσιμο μέσο (τηλέφωνο, email) τα αιτήματα των δημοτών και παρακολουθούσε την εξέλιξη. Από την πρώτη μέρα στο Νέο Ψυχικό και στην Φιλοθέη αποκαταστάθηκαν οι βλάβες. Στο Ψυχικό, όπου ήταν το μεγαλύτερο πρόβλημα, καταφέραμε και ήρθε ειδικό συνεργείο που επιχειρούσε μέχρι την Τετάρτη το βράδυ. Να σημειώσουμε βέβαια πως άλλοι Δήμοι της Βόρειας Αθήνας ακόμα έχουν πρόβλημα και ύδρευσης, που εμείς δεν είχαμε, μετά από τέσσερις ημέρες με πολύ πιο ομαλό ανάγλυφο.

Τέλος είναι σημαντική η συνεισφορά της Κοινωνικής Υπηρεσίας. Από την πρώτη στιγμή υπήρξαν χώροι θερμαινόμενοι για όσους είχαν ανάγκη. Κυρίως όμως πραγματοποιήσαμε μεταφορές ατόμων που είχαν ανάγκη για εμβολιασμό, αιμοκάθαρση κ.λπ., με εθελοντές και τη δημοτική αστυνομία. Και φυσικά το Κοινωνικό Παντοπωλείο και η τροφοδοσία των ευπαθών ομάδων συνεχίστηκε κανονικά.

Όλες οι λειτουργίες του Δήμου συνεχίστηκαν κανονικά και οι μετακινήσεις των κατοίκων αντιμετωπίστηκαν από τις πρώτες ώρες του φαινομένου.

Συνεχίζουμε την προσπάθεια μέχρι την τελική αποκατάσταση της εικόνας του προαστίου.

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Υποχρεωτικά πεδία *

Enypografa.gr © 2014 - 2020
Powered by Wisenet