Χωρίς νερό βρίσκονται από το πρωί του Σαββάτου 25 Μαΐου οι κάτοικοι επί των οδών Λεωφ. Καποδιστρίου και Ελ. Βενιζέλου στη Φιλοθέη, λόγω έκτακτης διακοπής υδροδότησης.
Σύμφωνα με την ΕΥΔΑΠ η παροχή θα αποκατασταθεί έως τις 3 το απόγευμα εκτός απροόπτου.

