Κλείνουν για το κοινό οι υπηρεσίες του Δήμου Χαλανδρίου – Πώς θα εξυπηρετούνται οι πολίτες
Print Friendly, PDF & Email
Κοινωνία

Κλείνουν για το κοινό οι υπηρεσίες του Δήμου Χαλανδρίου – Πώς θα εξυπηρετούνται οι πολίτες

Ο Δήμος Χαλανδρίου ενημερώνει τους πολίτες για τα επιπρόσθετα έκτακτα μέτρα που λαμβάνονται για την προστασία της Δημόσιας Υγείας και την αποτροπή της διασποράς του κορωνοϊού.

Στο πλαίσιο αυτό, από τη Δευτέρα 16 Μαρτίου 2020 αναστέλλεται η εξυπηρέτηση του κοινού σε όλες τις υπηρεσίες του Δήμου, συμπεριλαμβανομένων των ΚΕΠ. Η εξυπηρέτηση θα γίνεται μόνο εξ αποστάσεως ή κατόπιν ραντεβού. Αναστέλλεται, επίσης, η λειτουργία της δημοτικής συγκοινωνίας. Κλειστά θα παραμείνουν, τέλος, τα δημοτικά κυλικεία που λειτουργούν στην περιοχή.

Πώς θα εξυπηρετούνται οι πολίτες 

Η εξυπηρέτηση του κοινού από τις υπηρεσίες του Δήμου θα γίνεται, όπου είναι δυνατόν, με τη χρήση ηλεκτρονικού  ταχυδρομείου για την υποβολή αιτήσεων και την παραλαβή εγγράφων ή πιστοποιητικών. 

 Χρήσιμες διευκρινίσεις 

  • Οι δηλώσεις των πολιτών για τη διόρθωση των τετραγωνικών μέτρων για τα ακίνητα που κατά το παρελθόν δεν είχαν υποβληθεί επαρκώς, θα υποβάλλονται μόνο ηλεκτρονικά μέσω internet στην ειδική πλατφόρμα (https://tetragonika.govapp.gr/). Σημειώνεται ότι η προθεσμία υποβολής της σχετικής δήλωσης έχει παραταθεί έως και τις 30 Ιουνίου 2020. Η προσέλευση των πολιτών στο τμήμα Εσόδων του Δήμου θα επιτρέπεται μόνο σε εξαιρετικές  περιπτώσεις  και κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης στα τηλ.: 213 2023857 και 213 2023855 ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] Οι πληρωμές οφειλών που αφορούν στην Ταμειακή Υπηρεσία του Δήμου θα πραγματοποιούνται μόνο ηλεκτρονικά, αφού προηγηθεί τηλεφωνική συνεννόηση με την υπηρεσία στους τηλ. αριθμούς  213 2023837, 213 2023838, 213 2023841 ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] Οι πολίτες θα μπορούν, αν κριθεί αναγκαίο, να προσέρχονται στην υπηρεσία μόνο με καθορισμένο ραντεβού. 
  • Για πιστοποιητικά και βεβαιώσεις δημοτολογίου (οικογενειακής κατάστασης, βεβαιώσεις μόνιμης κατοικίας κ.λπ.), οι πολίτες θα μπορούν να κάνουν τηλεφωνικά την αίτησής στους τηλ. αριθμούς 213 2023801, 213 2023802, 213 2023803 ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected]
  • Για το Ληξιαρχείο μπορούν να επικοινωνούν στους τηλ. αριθμούς 213 2023811 – 812 και στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected]  Με την υποβολή της αίτησης, ο πολίτης θα ενημερώνεται πότε θα είναι έτοιμο το πιστοποιητικό του ή οποιασδήποτε έγγραφο επιθυμεί και θα καθορίζεται συγκεκριμένο ραντεβού για την παραλαβή του από το τμήμα Δημοτολογίου στο δημαρχείο, με την προϋπόθεση ότι ταυτόχρονα θα προσκομίσει τα απαραίτητα δικαιολογητικά.
  • Για το Πρωτόκολλο οι πολίτες παρακαλούνται να επικοινωνούν στους τηλ. αριθμούς 213 2023820 – 821 και την ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected]
  • Για θέματα που άπτονται της Τεχνικής Υπηρεσίας οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με τον Δήμο στις ακόλουθες τηλεφωνικές και ηλεκτρονικές διευθύνσεις: Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών 213 2023971 [email protected], Γραμματεία Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών 213 2023980-081, [email protected], Προϊστ. Τμήματος Σχεδίου Πόλης 213 2023962, [email protected], 213 2023954, 213 2023960, 2132023957, [email protected], Γραμματεία Τμήματος Έργων & Μελετών 213 2023989, [email protected], Προϊστ. Τμήματος Συγκοινωνιών & Κυκλοφορίας, 213 2023961, [email protected]
  • Οι ωφελούμενοι των κοινωνικών υπηρεσιών θα πρέπει να γνωρίζουν τα παρακάτω, όπως αυτά απορρέουν από το ΦΕΚ 783/10-3-2020.
    Η διαδικασία των αιτήσεων για ΚΕΑ, επίδομα στέγασης, προνοιακό επίδομα, ανασφάλιστων υπερήλικων, δωρεάν φαρμακευτικής περίθαλψης, επιδόματος γέννησης θα γίνεται κατόπιν ραντεβού. Το ραντεβού θα ορίζεται αυστηρά μεταξύ 09:00 π.μ – 12.00 π.μ.
    Οι πολίτες καλούνται να επικοινωνούν για ραντεβού και διευκρινίσεις από τις κοινωνικές υπηρεσίες του Δήμου στα τηλ.: 210 6899911, 210 6899912, 210 6899913 και στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] Επίσης μπορούν να καλούν στους τηλ. αριθμούς του Κοινωνικού Φαρμακείου 210 6899910 και του Κοινωνικού Παντοπωλείου 210 6899918.
  • Για κάθε άλλη υπηρεσία ή συναλλαγή με τον Δήμο ή τα ΚΕΠ οι πολίτες θα πρέπει προηγουμένως να επικοινωνούν τηλεφωνικά, προκειμένου είτε να εξυπηρετούνται τηλεφωνικά, είτε να λαμβάνουν συγκεκριμένο ραντεβού.

Αυστηρή τήρηση μέτρων προστασίας

Σε κάθε περίπτωση που κριθεί αναγκαία η επίσκεψη των πολιτών στις υποδομές του Δήμου μας, παρακαλούνται να περιορίζονται στις απολύτως απαραίτητες επαφές και να τηρούν τους ατομικούς κανόνες υγιεινής για την αποτροπή διασποράς της νόσου (αποφυγή κοντινής επαφής, αποφυγή κοινής χρήσης των στιλό και των προσωπικών αντικειμένων, αποφυγή συνωστισμού σε αίθουσες και χώρους αναμονής, καθαρισμός χεριών, αποφυγή χειραψιών κ.λπ.).

Όλα τα έκτακτα μέτρα που έχει λάβει ο Δήμος Χαλανδρίου

Τα παραπάνω έκτακτα μέτρα ελήφθησαν στο πλαίσιο της πρόληψης και της προστασίας της δημόσιας υγείας, προκειμένου να μειωθεί ο κίνδυνος εξάπλωσης του κορωνοϊού και έρχονται να προστεθούν σε σειρά μέτρων που έχει λάβει ο Δήμος για την ανάσχεση της εξάπλωσης του ιού.

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Υποχρεωτικά πεδία *

Enypografa.gr © 2014 - 2020
Powered by Wisenet