ΗΠΑ: Αυτοκίνητο τυλίχθηκε στις φλόγες εξαιτίας αντισηπτικού
reader.gr
Print Friendly, PDF & Email
Κόσμος

ΗΠΑ: Αυτοκίνητο τυλίχθηκε στις φλόγες εξαιτίας αντισηπτικού

Τρομακτικές είναι οι εικόνες που βλέπουν το φως της δημοσιότητας από ένα αυτοκίνητο που πήρε φωτιά στο Μέριλαντ των ΗΠΑ, όταν ο οδηγός του έβαλε αντισηπτικό χεριών ενώ είχε αναμμένο το τσιγάρο του. 

Το περιστατικό σημειώθηκε την περασμένη Πέμπτη13/5 και ο άτυχος οδηγός  χρησιμοποίησε το αντισηπτικό την ώρα που κάπνιζε, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να τυλιχτεί στις φλόγες σε ένα πάρκινγκ.

Στο σημείο έσπευσαν δυνάμεις της Πυροσβεστικής για να σβήσουν τη φωτιά. «Η χρήση αντισηπτικού χεριών και το κάπνισμα είναι ένας κακός συνδυασμός σε μια μη αεριζόμενη περιοχή, όπως ένα αυτοκίνητο», είπε αξιωματούχος της Πυροσβεστικής στα μέσα ενημέρωσης.

Ο οδηγός, το όνομα του οποίου δεν έχει γίνει γνωστό, κάπνισε και άρχισε να χρησιμοποιεί το αντισηπτικό, που πήρε φωτιά, η οποία εξαπλώθηκε στο αυτοκίνητο. Αυτό πιστεύεται ότι οφείλεται στην υψηλή περιεκτικότητα του αντισηπτικού σε αλκοόλ, κάτι που το καθιστά εξαιρετικά εύφλεκτο.

Ο οδηγός μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, όπου του φρόντισαν τα εγκαύματά του, τα οποία δεν ήταν απειλητικά για τη ζωή του. Το όχημα ωστόσο καταστράφηκε εντελώς.

Χρειάζεται προσοχή

Όπως σημειώνει στο MEGA ο Μιχάλης Χάλαρης, επίκουρος καθηγητής Χημείας, θα πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί, καθώς πολλά από τα συστατικά των αντισηπτικών είναι εύφλεκτα. Δεν θα πρέπει να τα αφήνουμε σε έκθετα στον ήλιο σημεία του αυτοκινήτου, καθώς παρατηρούνται μεγάλες θερμοκρασίες.

«Τα βάζουμε σε σκιερά μέρη, καλύτερο θα είναι να μην τα αφήνουμε καθόλου στο αμάξι», τονίζει.

Πηγή: reader.gr

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Υποχρεωτικά πεδία *

Enypografa.gr © 2014 - 2022
Powered by Wisenet