Η ανδρική τριχόπτωση περνά και από το… πιάτο
Print Friendly, PDF & Email
Για τον άνδρα

Η ανδρική τριχόπτωση περνά και από το… πιάτο

Η τριχόπτωση είναι ένα πολύ κοινό πρόβλημα –και… άγχος- στους άνδρες κυρίως. Οι αιτίες της μπορεί να είναι είτε προσωρινές (λ.χ. είναι μάλλον κοινό πρόβλημα να χάνουμε περισσότερα μαλλιά σε περιόδους στρες) είτε πιο σταθερές (λ.χ. κληρονομικότητα). Σε κάθε περίπτωση, υπάρχουν πλέον πολλοί τρόποι για να αντιμετωπιστεί το θέμα (είτε πριν είτε και… μετά) και είναι στη διακριτική ευχέρεια του καθενός –και πάντα με τις κατάλληλες ιατρικές συμβουλές- ο τρόπος με τον οποίο θα το αντιμετωπίσει.

Για την πρόληψη και την αντιμετώπιση της τριχόπτωσης ερευνώνται διάφορα σημεία. Ένα από αυτά είναι η διατροφή μας, δηλαδή αν υπάρχουν τρόφιμα που συμβάλλουν σε μειωμένο ρυθμό απώλειας τριχών. Παρότι χρειάζονται περισσότερες έρευνες για ασφαλέστερα συμπεράσματα, κάποιες μελέτες δείχνουν ότι ναι, υπάρχουν τρόφιμα που μπορούν να βοηθήσουν στην υγεία του τριχωτού της κεφαλής.

  • Η μεσογειακή διατροφή, μεταξύ πολλών άλλων, ωφελεί και την τριχοφυΐα μας. Συγκεκριμένα παρατηρήθηκε σε σχετική έρευνα ότι άνδρες που ακολουθούσαν τη μεσογειακή διατροφή και κατανάλωναν ιδιαίτερα χόρτα, βασιλικό και μαϊντανό περισσότερες από τρεις φορές την εβδομάδα, είχαν μειωμένο ρυθμό απώλειας τριχών.
  • Αυγά (κυρίως), ξηροί καρποί, φασόλια, μπιζέλια, ψάρια, γαλακτοκομικά προϊόντα και κοτόπουλο: ένα από τα κοινά που έχουν αυτές οι τροφές είναι πως αποτελούν πλούσια πηγή αμινοξέων. Τα θυλάκια των τριχών φτιάχνονται κατά βάση από μια πρωτεΐνη που ονομάζεται κερατίνη, και τα αμινοξέα είναι απαραίτητο δομικό στοιχείο των πρωτεϊνών. Μια πολύ καλή απάντηση, λοιπόν, βρίσκεται στην πρόσληψη αμινοξέων, ώστε οι πρωτεΐνες που θα συντεθούν να βοηθήσουν και στη διατήρηση της… ωραίας μας κόμης.
  • Έχει διαπιστωθεί ότι οι βιταμίνες A, B, C, D, ο σίδηρος, το σελήνιο και ο ψευδάργυρος συμβάλλουν σημαντικά στη διαδικασία ανάπτυξης και συγκράτησης των μαλλιών. Έχει αποδειχθεί για παράδειγμα ότι η βιταμίνη Α (που νρίσκεται λ.χ. σε γλυκοπατάτες, γλυκές πιπεριές και σπανάκι) αυξάνει τον ρυθμό ανάπτυξης των τριχών και μπορεί επίσης να βοηθήσει το τριχωτό της κεφαλής να διατηρήσει περισσότερες τρίχες. Επίσης, η βιταμίνη D μπορεί να βοηθήσει στην αναγέννηση της τρίχας. Συμπέρασμα: βιταμίνες και για πλούσια μαλλιά.

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Υποχρεωτικά πεδία *

Enypografa.gr © 2014 - 2021
Powered by Wisenet