Τα τέσσερα αιτήματα της ΚΕΔΕ προς το υπουργείο Παιδείας
Θεσμικοί Φορείς

Τα τέσσερα αιτήματα της ΚΕΔΕ προς το υπουργείο Παιδείας

Τη διοργάνωση ενός τριήμερου διεθνούς συνεδρίου για τη νεολαία, με αντικείμενο κυρίως την Κλιματική Αλλαγή και τη διεξαγωγή του σε ένα ακριτικό νησί στα μέσα του 2022, δρομολογεί η ΚΕΔΕ (Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδος). Η σχετική πρόταση παρουσιάστηκε στη συνεδρίαση της Επιτροπής Παιδείας, Θρησκευμάτων και Νεολαίας της Ένωσης, η οποία συνεδρίασε χθες, 5 Οκτωβρίου, ενόψει του ετήσιου συνεδρίου.

Κατά τη συνεδρίαση ο πρόεδρος της Επιτροπής, Σπ. Σταματόπουλος και ο αντιπρόεδρος, Β. Μπαρμπάκος, ενημέρωσαν τα μέλη για το συνέδριο και τις βασικές του ενότητες.

Επίσης, ο κ. Σταματόπουλος παρουσίασε την απόφαση-πρόταση του Δ.Σ. της ΚΕΔΕ προς το υπουργείο Παιδείας, την οποία έστειλε στις 25 Φεβρουαρίου 2021 στην υπουργό Παιδείας με επιστολή του ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ και με την οποία προτείνονται:

  1. Η συγκρότηση κοινής Ομάδας Εργασίας ΥΠΑΙΘ-ΚΕΔΕ η οποία θα συμβάλλει στον έγκαιρο προγραμματισμό των προγραμμάτων, των έργων και των δράσεων με δικαιούχους τους Δήμους που θα ενταχθούν στο Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του ΥΠΑΙΘ (όπως είναι η σχολική στέγη, οι επισκευές, η συντήρηση και ο εξοπλισμός των σχολείων, οι δράσεις εκπαίδευσης και διά βίου μάθησης, οι δημοτικές βιβλιοθήκες, η ψηφιοποίηση των αρχείων των σχολείων και των φορέων διά βίου μάθησης κ.λπ.).
  2. Η διεύρυνση του ρόλου των Δήμων στον σχεδιασμό και την εφαρμογή των δημόσιων πολιτικών εκπαίδευσης, κατάρτισης και διά βίου μάθησης, φυσικά με σεβασμό στον επιτελικό ρόλο του υπουργείου Παιδείας στη διακυβέρνηση του εκπαιδευτικού έργου.
  3. Η υπογραφή Εθνικής Συμφωνίας ΥΠΑΙΘ-ΚΕΔΕ με το Παγκόσμιο Δίκτυο της UNESCO «Οι πόλεις που μαθαίνουν» (Learning Smart City), που θα αφορά κυρίως της διά βίου μάθηση των πολιτών.
  4. Η χρηματοδότηση των Δήμων για την εφαρμογή προγραμμάτων διά βίου μάθησης που θα αφορούν την αγωγή υγείας, τον αθλητισμό, την οδική ασφάλεια, τη βιώσιμη ανάπτυξη, την κυκλική οικονομία, τις σύγχρονες τεχνολογίες (πληροφορική, ρομποτική κ.λπ.), την ψηφιακή οικονομία, την επιχειρηματικότητα, την ιστορία, τον πολιτισμό και τις παραδόσεις του τόπου.

Επίσης, ο πρόεδρος της Επιτροπής ανέφερε την ανάγκη εισαγωγής ενός νέου θεσμού, των Ψηφιακών Λυκείων Ενηλίκων ως Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας, το οποίο θα παρέχει τη δυνατότητα ασύγχρονης e-φοίτησης για την απόκτηση πτυχίου.

Στη συνεδρίαση της Επιτροπής συμμετείχαν με προτάσεις τους τα μέλη της, Αναστάσιος Καζαντζίδης δημοτικός σύμβουλος Κιλκίς, Μιχάλης Λάππας, δημοτικός σύμβουλος Τρικκαίων, Ελένη Ξυνοπούλου, δημοτική σύμβουλος Λαρισαίων, Κων/νος Ευσταθίου, δημοτικός σύμβουλος Καλλιθέας, Γιάννης Σβάρνας, δημοτικός σύμβουλος Καρδίτσας, Σάββας Φωτιάδης, δημοτικός σύμβουλος Θέρμης και ο επιστημονικός σύμβουλος της ΚΕΔΕ, Παναγιώτης Μαΐστρος.

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Υποχρεωτικά πεδία *

Enypografa.gr © 2014 - 2024
Powered by Wisenet