Έκτακτη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΚΕΔΕ πραγματοποιείται τη Δευτέρα 26 Ιουνίου 2017, έπειτα από εισήγηση του προέδρου της Ένωσης, Γιώργου Πατούλη.
Μοναδικό θέμα συζήτησης της έκτακτης συνεδρίασης, η οποία θα διεξαχθεί στις 11:30 το πρωί στα γραφεία της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος (Ακαδημίας & Γεναδίου 8, Αθήνα, 3ος όροφος) θα είναι «Οι εξελίξεις στο ζήτημα των συμβασιούχων μετά την κατάθεση σχετικού νομοσχεδίου από το ΥΠ.ΕΣ.».

