Την πρώτη τους συνάντηση είχαν το απόγευμα της Τρίτης 21 Ιανουαρίου 2020, στα γραφεία της ΚΕΔΕ, ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος, Δημήτρης Παπαστεργίου, με τον πρόεδρο της ΕΕΤΑΑ (Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης & Αυτοδιοίκησης), Ηλία Γιάτσιο και τον διευθύνοντα σύμβουλο, Σπύρο Σπυρίδων.
Οι δύο πλευρές τόνισαν ότι η συνεργασία των δύο φορέων θα είναι προς όφελος της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Η ΕΕΤΑΑ διαθέτει τεχνογνωσία και υποδομές που μπορούν να συμβάλλουν στην επίλυση τεχνικών προβλημάτων που έχουν να αντιμετωπίσουν οι Δήμοι της χώρας, σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση της ΚΕΔΕ.

