Τετράωρη στάση εργασίας έχει εξαγγείλει για τη Δευτέρα 20 Απριλίου 2015 το Συνδικάτο Εργαζομένων Α΄ και Β΄ Βαθμού Αυτοδιοίκησης Περιφέρειας Αττικής, ενόψει της έναρξης της δίκης των μελών της Χρυσής Αυγής την ίδια ημέρα.
Το Συνδικάτο καλεί τους εργαζόμενους να πάρουν μέρος στη στάση εργασίας από τις 7:30 έως τις 11:30 και να συμμετάσχουν σε συγκέντρωση στην πλατεία Δαβάκη, στο Περιβολάκι στη Νίκαια, στις 8:00 το πρωί.

