Συνεδριάζει την Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2015, στις 12:00, το Διοικητικό Συμβούλιο της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος (ΚΕΔΕ) στα γραφεία της Ένωσης (Ακαδημίας 65 και Γενναδίου8, 3ος όροφος).
Μεταξύ των θεμάτων που θα συζητηθούν είναι:
- Ενημέρωση από τον πρόεδρο της ΚΕΔΕ Γ. Πατούλη για τρέχοντα θέματα της Αυτοδιοίκησης.
- Πόρισμα της Επιτροπής για την ανασυγκρότηση του ΙΤΑ. Εισηγητής: Μ. Αγγελόπουλος, μέλος Δ.Σ. ΚΕΔΕ και δήμαρχος Σάμου.
- Ορισμός εκπροσώπων στις έκτακτες γενικές συνελεύσεις της ΠΕΤΑ Α.Ε. Εισηγητής: Γ. Μουράτογλου, γενικός γραμματέας ΚΕΔΕ.

