O Γ. Κουμουτσάκος στον Μαραθώνιο

O Γ. Κουμουτσάκος στον Μαραθώνιο

Το παρών στην αφετηρία του Μαραθώνιου Αθήνας έδωσε ο βουλευτής Βόρειου Τομέα Γ. Κουμουτσάκος, ο οποίος με την ευκαιρία φωτογραφήθηκε και με τον περιφερειάρχη Αττικής, Γιώργο Πατούλη, ενώ σχολίασε στο facebook: «Ο Μαραθώνιος της Αθήνας. Ο Αυθεντικός! Και πάλι μαζί μας μετά από ένα χρόνο. Μία μεγάλη γιορτή του αθλητικού πνεύματος, της ανθρώπινης προσπάθειας και δύναμης. Συγχαρητήρια στους συμμετέχοντες και στους διοργανωτές. #AthensMarathon».

Δημοφιλή άρθρα