Πραγματοποιήθηκαν στις 13, 14 και 15 Οκτωβρίου 2015 ο καθιερωμένοι αγιασμοί στους γεμάτους ζωντάνια και χαρά Παιδικούς Σταθμούς του Δήμου Αγίας Παρασκευής για τη φετινή σχολική χρονιά.
Συγκεκριμένα την Τρίτη 13 Οκτωβρίου έγινε αγιασμός στον Β΄ Βρεφονηπιακό και στον Ε΄ Νηπιακό Σταθμό, την Τετάρτη 14 Οκτωβρίου στους Γ΄και Δ΄ Βρεφονηπιακούς Σταθμούς και την Πέμπτη 15 Οκτωβρίου στον Α΄ Βρεφονηπιακό και στον Ζ΄ Νηπιακό.
Στους αγιασμούς παραβρέθηκαν και ευχήθηκαν «καλή και δημιουργική σχολική χρονιά» ο δήμαρχος Αγίας Παρασκευής Γιάννης Σταθόπουλος, η πρόεδρος και αντιπρόεδρος του του ΝΠΔΔ ΠΑΙΣΔΑΠ, Μαργαρίτα Δημητρίου-Καβρουδάκη και Σοφία Αϊδίνη αντιστοίχως, ο τ. δήμαρχος Βασίλης Ζορμπάς, αντιδήμαρχοι, δημοτικοί σύμβουλοι όλων των παρατάξεων, η πρόεδρος και η γενική γραμματές του Διοικητικού Συμβούλιου του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων των Σταθμών, Μ. Μάη και Γ. Μπούσμπουρα, γονείς, η γενική διευθύντρια Αναστ. Γιαννάκη και όλο το προσωπικό των Σταθμών.

