Οι γραμμές του ΟΑΣΑ και οι αντιδράσεις στο Δ.Σ. Αγίας Παρασκευής
Κοινωνία

Οι γραμμές του ΟΑΣΑ και οι αντιδράσεις στο Δ.Σ. Αγίας Παρασκευής

Η σχεδιαζόμενη κατάργηση της γραμμής Β5 του ΟΑΣΑ, η οποία εξυπηρετεί τους κατοίκους της Αγίας Παρασκευής (Δήμος Αγίας Παρασκευής: Αναβαθμίζεται η συγκοινωνία της πόλης), απασχόλησε το Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης κατά τη συνεδρίαση της Τρίτης 27 Οκτωβρίου 2015.

Βασίλης Γιαννακόπουλος
Βασίλης Γιαννακόπουλος

Το θέμα έθεσε μετ’ επιτάσεως ο πρώην δήμαρχος κι επικεφαλής της παράταξης Συμμαχία Ευθύνης, λέγοντας ότι «το ζήτημα είναι ιδιαίτερα σημαντικό», αφού ανατρέπει την καθημερινότητα των δημοτών και ιδιαίτερα των μεγαλύτερων σε ηλικία. Όπως επεσήμανε ο κ. Βασίλης Γιαννακόπουλος, το θέμα της κατάργησης είχε τεθεί και το 2000, αλλά η τότε διοίκησή του «μπήκε μπροστά, διεκδίκησε και τελικώς απέτρεψε να συμβεί».

Ο κ. Β. Γιαννακόπουλος ζήτησε από τη νυν δημοτική Αρχή να πράξει το ίδιο και να «κινητοποιήσει τους πάντες», ώστε να αποτρέψει την εξέλιξη αυτή, σταματώντας να υιοθετεί «τον ρόλο του καλού παιδιού» προς την κυβέρνηση, κάτι που «ουδέποτε έκανε καλό στους αιρετούς».

Ανδρέας Γκιζιώτης
Ανδρέας Γκιζιώτης

Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και η τοποθέτηση του επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης, ο οποίος ζήτησε από τον δήμαρχο να «ενεργοποιήσει τους “κολλητούς” του στην κυβέρνηση» και να αποτρέψει την κατάργηση της γραμμής Β5, συμπληρώνοντας ότι για το θέμα θα έπρεπε η διοίκηση να έχει συγκαλέσει έκτακτη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου. Ταυτόχρονα, ο κ. Ανδρέας Γκιζιώτης κάλεσε τον δήμαρχο να μην επιχειρεί «να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα» και να «υπηρετεί το συμφέρον και το δίκιο της πόλης, ανεξαρτήτως ποια κυβέρνηση βρίσκεται στην εξουσία».

Η γραμμή Β5… φεύγει, η γραμμή 417 έρχεται
Γιάννης Σταθόπουλος
Γιάννης Σταθόπουλος

Παίρνοντας τον λόγο, ο δήμαρχος ξεκαθάρισε ότι δεν τίθεται κανένα θέμα σύμπνοιάς του με την κυβέρνηση, αλλά η απόφαση για τον σχεδιασμό των δρομολογίων του ΟΑΣΑ είναι αντικείμενο επιστημονικών μελετών και στο πλαίσιο των όσων ορίζει “η σύγχρονη συγκοινωνιακή πολιτική”.

Όπως εξήγησε ο κ. Γιάννης Σταθόπουλος, στις επαφές του με τη διοίκηση του ΟΑΣΑ εξέφρασε την αντίρρησή του με την κατάργηση της γραμμής Β5, αλλά έλαβε την απάντηση ότι είναι πολιτική του Οργανισμού οι γραμμές – «κορμοί» να μην μπαίνουν στις συνοικίες, αλλά να κινούνται στους κεντρικούς οδικούς άξονες. Επίσης, τόνισε ότι όντως το λεωφορείο της συγκεκριμένης γραμμής, που ανέβαινε την Αγ. Ιωάννου, είχε πρόβλημα κατά τη διέλευσή του από τα στενά, ενώ αναφέρθηκε και στη νέα γραμμή που θα δημιουργηθεί, την 417, η οποία θα εξυπηρετεί σαφώς περισσότερους δημότες της Αγίας Παρασκευής.

Τονίζοντας χαρακτηριστικά ότι με «το να κάνουμε τους έξυπνους» κινδυνεύουμε να χάσουμε τη νέα γραμμή (σ.σ. ο ΟΑΣΑ έχει ξεκαθαρίσει ότι μόνο η μία από τις δύο γραμμές μπορεί να λειτουργήσει), ο δήμαρχος είπε ότι θα έχει νέα συνάντηση την Πέμπτη με τη διοίκηση του ΟΑΣΑ και το όλο ζήτημα θα τεθεί σε ανοιχτή συζήτηση.

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Υποχρεωτικά πεδία *

Enypografa.gr © 2014 - 2024
Powered by Wisenet