Κάλεσμα για συμμετοχή στη συγκέντρωση την Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2015, στο Σύνταγμα, στις 6 μ.μ., απευθύνει η δημοτική παρέμβαση Φυσάει Κόντρα στην Αγία Παρασκευή.
Στην ανακοίνωση αναφέρονται τα εξής:
“Ο αγώνας συνεχίζεται!
Όχι στη συμφωνία – παράταση του μνημονίου, όχι στην υποταγή στους τοκογλύφους της Ε.Ε. και του ΔΝΤ.
Στο Σύνταγμα, στους χώρους δουλειάς, στις γειτονιές και στις σχολές διεκδικούμε τη ζωή μας”.

