Ροή Ειδήσεων

Ν. Ζόμπολας: Η δημοτική αρχή να παραιτηθεί από τις εφέσεις κατά των συμβασιούχων

Ν. Ζόμπολας: Η δημοτική αρχή να παραιτηθεί από τις εφέσεις κατά των συμβασιούχων

Ο νέος Κώδικας Τοπικής Αυτοδικοίκησης δικαιώνει εν μέρει όλους τους συμβασιούχους, μονιμοποιεί όλους τους υπαλλήλους των παιδικών σταθμών υπό όρους, οι οποίοι τα τελευταία χρόνια κάλυπταν σημαντικές ανάγκες της καθημερινής λειτουργίας του Δήμου και εκτός ωραρίων, με σημαντικό πολλές φορές επίπεδο μόρφωσης και εμπειρίας και σε κάθε περίπτωση ήταν στυλοβάτες της. 

Γράφει ο Νίκος Ζόμπολας*

Το ίδιο, περίπου, συμβαίνει και με τους συμβασιούχους του “νόμου Βορίδη”, από την καθαριότητα, το πράσινο, την πολιτική προστασία κοκ, οι οποίοι έχουν στηρίξει τα δύσκολα χρόνια των μνημονίων νευραλγικές υπηρεσίες και μάλιστα πολλοί στελέχωσαν και διοικητικές υπηρεσίες με σημαντικές ικανότητες και δεξιότητες. Σε όλους αυτούς δίνεται η δυνατότητα μη άσκησης έφεσης από την πλευρά του Δήμου και σταδιακής μονιμοποίησής τους.

Αναμένουμε λοιπόν από την πλευρά της δημοτικής αρχής τη δίκαιη υποστήριξη όλων αυτών των υπαλλήλων και νομικής παραίτησης του Δήμου από το δικαίωμα της έφεσης, το οποίο δεν είναι υποχρεωτικό πλέον, εφόσον έχουν δικαιωθεί πρωτόδικα.

Η συμπόρευση και συνεργασία, με όρους ειλικρινούς και έντιμης σχέσης μεταξύ του Δήμου και των υπαλλήλων, είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την επίτευξη, επίλυση και υλοποίηση όλων των απαιτούμενων δράσεων του Δήμου μας.

Στο πλαίσιο αυτό θα πρέπει να υπάρξει άμεσα μέριμνα για την οριστικοποίηση του νέου Οργανισμού του Δήμου, που έχει καθυστερήσει δραματικά.

* Επικεφαλής της δημοτικής παράταξης Ανανέωση για την Αγία Παρασκευή

Δημοφιλή άρθρα