Το ΝΠΔΔ Παιδικοί Σταθμοί Δήμου Αγίας Παρασκευής προσκαλεί στην κοπή της πίτας των εργαζομένων των Παιδικών Σταθμών που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2016, στις 14:30, στον Δ΄ Βρεφονηπιακό Σταθμό (Αισώπου 6, Αγία Παρασκευή).
Όπως αναφέρεται στη σχετική πρόσκληση, «σας περιμένουμε να ανταλλάξουμε ευχές».

