Ενημέρωση πολιτών για ρύθμιση οφειλών και παροχή δεύτερης ευκαιρίας από τον Δήμο Βριλησσίων στις 12/3
Επιχειρήσεις – Αγορά

Ενημέρωση πολιτών για ρύθμιση οφειλών και παροχή δεύτερης ευκαιρίας από τον Δήμο Βριλησσίων στις 12/3

Όπως ενημερώνει η δημοτική αρχή, ο Δήμος Βριλησσίων, μέσω του Οργανισμού Κοινωνικής Προστασίας & Αλληλεγγύης, προγραμματίζει τηλεδιάσκεψη την Παρασκευή, 12 Μαρτίου 2021 και ώρα 16:00, για την επίσημη ενημέρωση όλων των κατοίκων της πόλης, των εκπροσώπων τοπικών φορέων, των εργαζομένων σε ιδιωτικό ή δημόσιο φορέα, των ελεύθερων επαγγελματιών και όποιου επιθυμεί να ενημερωθεί για τους βασικούς άξονες για τη ρύθμιση οφειλών και παροχή δεύτερης ευκαιρίας, σχετικά με:

  • Τον εξωδικαστικό μηχανισμό ρύθμισης οφειλών νοικοκυριών και μικρομεσαίων επιχειρήσεων, που προβλέπει και αποπληρωμή ληξιπρόθεσμων οφειλών προς το δημόσιο και τα ασφαλιστικά ταμεία σε έως 240 δόσεις.
  • Τη διαδικασία πτώχευσης και απαλλαγής οφειλών φυσικών & νομικών προσώπων και παροχής 2ης ευκαιρίας.
  • Τον ρόλο των επιστημονικών κλάδων και των φορέων στην υποστήριξη των οφειλετών.
  • Τη Ρύθμιση Οφειλών.
  • Την παροχή Δεύτερης Ευκαιρίας.
  • Την πρόνοια για τα ευάλωτα νοικοκυριά.
  • Την προστασία της 1ης κατοικίας κ.ά.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, θα απαντηθούν σχετικά ερωτήματα από στελέχη (νομικούς και οικονομολόγους) της Ειδικής Γραμματείας Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους (ΕΓΔΙΧ).

Δήλωση συμμετοχής στους τηλ. αριθμούς επικοινωνίας, 210 6135611 & 210 8100224, για να αποσταλεί πρόκληση συμμετοχής μέσω zoom.

Στην εκδήλωση αυτή, θα συμμετέχει ως ομιλητής και ο ειδικός γραμματέας Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους του υπουργείου Οικονομικών, ο οποίος θα παρουσιάσει το νέο θεσμικό πλαίσιο. 

Η διάρκεια της e-ημερίδας υπολογίζεται στις δύο ώρες, όπως επισημαίνει η διοίκηση του Δήμου.

Στο πλαίσιο της εκστρατείας ενημέρωσης για τη νέα νομοθεσία «Ρύθμιση Οφειλών και Παροχή Δεύτερης Ευκαιρίας» και με δεδομένο ότι ο Δήμος Βριλησσίων εδώ και τέσσερα χρόνια βρίσκεται στο δίκτυο των 50 ΚΕΥΔ/ΓΕΥΔ -δομή την οποία φιλοξενεί στις υποδομές του, μέσω της λειτουργίας γραφείου ενημέρωσης και συμβουλευτικής εκ μέρους της ΕΓΔΙΧ στον ΟΚΠΑΔΒ- εξυπηρετούνται καθημερινά πολίτες και επιχειρήσεις, προσθέτει η δημοτική αρχή.

Σκοπός είναι η ενημέρωση αυτών για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους στην προσπάθειά τους να εξυπηρετήσουν τα χρέη τους προς το Δημόσιο, τις τράπεζες, τους διαχειριστές δανείων (funds-servicers) και τους λοιπούς ιδιώτες, καταλήγει η διοίκηση του Δήμου Βριλησσίων.

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Υποχρεωτικά πεδία *

Enypografa.gr © 2014 - 2024
Powered by Wisenet