Πώς θα επισκέπτονται από Δευτέρα 8 Νοεμβρίου τις δημοτικές υπηρεσίες οι πολίτες των Βριλησσίων
Κοινωνία

Πώς θα επισκέπτονται από Δευτέρα 8 Νοεμβρίου τις δημοτικές υπηρεσίες οι πολίτες των Βριλησσίων

Με γνώμονα την ασφάλεια των εργαζομένων και του συναλλασσόμενου κοινού, ο Δήμος Βριλησσίων ενημερώνει ότι από Δευτέρα 8 Νοεμβρίου όσοι από τους πολίτες δεν έχουν εμβολιαστεί ή δεν έχουν πιστοποιητικό νόσησης των τελευταίων 6 μηνών, θα πρέπει να φέρουν μαζί τους κατά την είσοδο σε όλες τις υπηρεσίες του Δήμου και τα Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου, rapid test (48 ωρών) ή μοριακό test (72 ωρών). Σύμφωνα με τα νέα μέτρα που έχουν τεθεί σε εφαρμογή για ανάσχεση της διασποράς του κορωνοϊού, όλοι οι ανεμβολίαστοι εργαζόμενοι υποχρεούνται σε δύο rapid test ή PCR την εβδομάδα σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.

Στη διάθεση των πολιτών υπενθυμίζεται ότι διατίθενται οι παρακάτω ηλεκτρονικές υπηρεσίες για την αποφυγή ταλαιπωρίας και συγχρωτισμού:

  • Ηλεκτρονική πλατφόρμα επικοινωνίας, καταγραφής και παρακολούθησης αιτημάτων καθημερινότητας «Novoville». Η αποστολή αιτημάτων είναι δυνατή μέσω της δωρεάν εφαρμογής Novoville για smartphones με λογισμικό Apple iOS και Google Android. Θα τη βρείτε στην ιστοσελίδα του Δήμου www.vrilissia.gr και ακολουθείτε τις εξής απλές ενέργειες: – Επιλογή τοποθεσίας – Επιλογή κατηγορίας αιτήματος – Προσθήκη φωτογραφίας – Αποστολή του αιτήματος στον Δήμο.
  • Ηλεκτρονική πλατφόρμα ψηφιακών υπηρεσιών https://aitiseis.menoumespiti-vrilissia.gr/sadv, όπου οι πολίτες μπορούν να αιτηθούν και να λάβουν βεβαιώσεις και πιστοποιητικά, χωρίς να απαιτείται φυσική παρουσία. Μέσω της υπηρεσίας κάθε δημότης έχει τη δυνατότητα να μπει στο σύστημα έκδοσης ψηφιακών πιστοποιητικών του Δήμου Βριλησσίων, να κάνει αίτηση και στη συνέχεια να παραλάβει ηλεκτρονικά το πιστοποιητικό που τον ενδιαφέρει.
  • Διαδικτυακή πλατφόρμα ενημέρωσης & εξυπηρέτησης MyKEPlive για τη διεκπεραίωση αιτημάτων από πολίτες και επιχειρήσεις, μέσω τηλεδιάσκεψης ή βιντεοκλήσης, με ραντεβού από υπαλλήλους των ΚΕΠ. Συνδεθείτε με τους κωδικούς taxisnet στο www.gov.gr , επιλέξτε «Πολίτης και Καθημερινότητα», συνεχίστε με την επιλογή «Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση» και μπείτε στο MyKEPlive, επιλέγοντας μια από τις παρακάτω υπηρεσίες: -Διοικητική πληροφόρηση και διεκπεραίωση αιτήσεων -Υπηρεσίες για επιχειρήσεις -Εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία -Εξυπηρέτηση από τον Δήμο.
  • Γραμμή του Δημότη 211 1032323 (αστική χρέωση) είναι διαθέσιμη για την εξυπηρέτηση των δημοτών από Δευτέρα – Παρασκευή, από τις 08:30 – 21:00 και το Σάββατο από τις 08:30 – 17:00.

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Υποχρεωτικά πεδία *

Enypografa.gr © 2014 - 2024
Powered by Wisenet