Πολύτιμη νίκη με 1-0 πήρε ο Ερμής Ειρ. Ηρακλείου, στο γήπεδο της πόλης, από τον Φωστήρα Καισαριανής για την 3η αγωνιστική του 2ου ομίλου της Γ΄ ΕΠΣΑ.
Μετά κι από αυτό το αποτέλεσμα η ομάδα των «Βορείων» ανέβηκε στην 7η θέση του βαθμολογικού πίνακα, έχοντας συγκεντρώσει 4 βαθμούς.
Διαιτητής του αγώνα ήταν ο Μ. Αθανασόπουλος, με βοηθούς τους Δ. Κοντοπάνο και Ι. Στρίκο.

