Ο απολογισμός δράσης του Δήμου Ηρακλείου Αττικής για την αντιμετώπιση της κακοκαιρίας
Κοινωνία

Ο απολογισμός δράσης του Δήμου Ηρακλείου Αττικής για την αντιμετώπιση της κακοκαιρίας

Τον απολογισμό της δράσης της για την αντιμετώπιση της κακοκαιρίας «Ελπίς» κάνει η δημοτική αρχή Ηρακλείου Αττικής, ενημερώνοντας τους πολίτες για το οδικό δίκτυο της πόλης, καθώς και για τα προβλήματα στην ηλεκτροδότηση.

Συγκεκριμένα, η δημοτική αρχή αναφέρει:

«Με όλες τους δυνάμεις ο Δήμος Ηρακλείου Αττικής τάχθηκε από την πρώτη στιγμή στη μάχη για την αντιμετώπιση των συνεπειών από την κακοκαιρία “Ελπίδα”. Αυτή την στιγμή οι κεντρικές οδοί της πόλης παραμένουν ανοικτές -και είναι ανοικτές από το πρωί της Τρίτης 25/1- προκειμένου να είναι λειτουργικό το βασικό οδικό δίκτυο για τις αναγκαίες μετακινήσεις, ενώ τα συνεργεία της Πολιτικής Προστασίας του Δήμου επιχειρούν πλέον για τον εκχιονισμό και τη διάνοιξη των μικρότερων δρόμων του Ηρακλείου. Δεδομένου ότι ο Δήμος έγκαιρα άνοιξε τους δρόμους όπου υπήρχε πρόβλημα στην ηλεκτροδότηση για να περάσουν τα συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ, οι περισσότερες βλάβες έχουν αποκατασταθεί. Για συγκεκριμένους δρόμους που παραμένει το πρόβλημα, ο Δήμος έχει κάνει -πέρα από το να κρατάει τους δρόμους ανοικτούς- επανειλημμένες παρεμβάσεις στο ΔΕΔΔΗΕ για την άμεση παρέμβαση.

Έγκαιρα, από την Παρασκευή 21/1 ο Δήμος είχε φροντίσει να ξεκινήσει η διανομή αλατιού στους κατοίκους της πόλης, αλάτι που μέχρι σήμερα παραμένει διαθέσιμο για όποιον θέλει να προμηθευτεί στις δημοτικές εγκαταστάσεις της οδού Καλαβρύτων. Τα μηχανήματα του Δήμου ξεκίνησαν τις πρώτες ρίψεις στο κεντρικό οδικό δίκτυο από τις πρώτες πρωινές ώρες της Δευτέρας και συνέχισαν όλο το τριήμερο, όποτε το επέτρεπαν οι καιρικές συνθήκες. Κατά την διάρκεια της κακοκαιρίας τα συνεργεία του Δήμου επενέβησαν σε περίπου 60 περιπτώσεις πτώσης δένδρων και κλαδιών, επικουρώντας, όπου χρειάστηκε, και τα συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ.

Από την πρώτη ημέρα της πτώσης της θερμοκρασίας το Α’ ΚΑΠΗ της πόλης (Πολυτεχνείου και Ελπίδος) παρέμεινε -και συνεχίζει να παραμένει- ανοικτό ως θερμαινόμενος χώρος. Παράλληλα, το Κοινωνικό Παντοπωλείο ήταν σε επιφυλακή για όποιον πολίτη είχε ανάγκη από τρόφιμα.

Την ίδια στιγμή, η Πολιτική Προστασία φρόντισε για τη μεταφορά Ηρακλειωτών που είχαν επείγουσα ανάγκη για μετακίνηση, όπως η περίπτωση νεφροπαθών για αιμοκάθαρση. Για την απλοποίηση των διαδικασιών, ο Δήμος διέθεσε με ηλεκτρονικό τρόπο μέσα από την ιστοσελίδα του iraklio.gr βεβαιώσεις για την αδυναμία μετακίνησης των πολιτών για τις ημέρες της επιβάρυνσης του καιρού.

Υπενθυμίζουμε ότι για όσο διαρκέσει η κακοκαιρία οι Ηρακλειώτες μπορούν να επικοινωνούν για ό,τι έκτακτο ή σοβαρό θέμα στους τηλεφωνικούς αριθμούς της Πολιτικής Προστασίας 210 2830374 και 210 2849411, καθώς και στο κινητό τηλέφωνο 6930 071372».

Σχετικά άρθρα

Enypografa.gr © 2014 - 2024
Powered by Wisenet