Ο Δήμος Ηρακλείου βραβεύτηκε για τα μαθήματα πλοήγησης στις ηλεκτρονικές πλατφόρμες του δημοσίου
Κοινωνία

Ο Δήμος Ηρακλείου βραβεύτηκε για τα μαθήματα πλοήγησης στις ηλεκτρονικές πλατφόρμες του δημοσίου

Με silver βραβείο στην ετήσια απονομή των Best City Awards 2022 βραβεύτηκε ο Δήμος Ηρακλείου Αττικής για τα μαθήματα πλοήγησης και χρήσης επάνω στις ηλεκτρονικές πλατφόρμες εξυπηρέτησης του δημόσιου τομέα που προσφέρει δωρεάν στους δημότες του μέσα από το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών του. Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει η δημοτική αρχή τα τελευταία χρόνια το ΚΕΠ του Δήμου εξοικειώνει με το ηλεκτρονικό περιβάλλον όσους πολίτες δεν ξέρουν να χρησιμοποιούν ή θέλουν να μάθουν να χρησιμοποιούν καλύτερα πλατφόρμες όπως το gov.gr, το taxisnet, το myaade, ασφαλιστικών ταμείων και, φυσικά, το iraklio.gr του Δήμου Ηρακλείου Αττικής, ώστε να κάνουν πιο απλή την εξυπηρέτησή τους από το δημόσιο, χωρίς ουρές, μετακινήσεις και ταλαιπωρία.

Οι υπάλληλοι του δημοτικού ΚΕΠ τους μαθαίνουν πώς μπορούν να δημιουργήσουν το δικό τους λογαριασμό και να εκμεταλλεύονται στην καθημερινότητά τους τις διάφορες εφαρμογές που προσφέρονται μέσα από τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες εξυπηρέτησης. Όσοι Ηρακλειώτες θέλουν να συμμετέχουν στα μαθήματα μπορούν να κλείνουν ραντεβού καλώντας στους τηλεφωνικούς αριθμούς 213 2000269 και 213 2000191.

Για αυτή του την πρωτοβουλία ο Δήμος βραβεύτηκε στα φετινά Best City Awards στον άξονα Τεχνολογίες Πληροφορίας – Επικοινωνίας & Διακυβέρνηση, αποσπώντας το ασημένιο βραβείο.

Ο δήμαρχος Νίκος Μπάμπαλος αναφέρει σχετικά: «Πάντα είναι ευχάριστο και εμψυχωτικό για τις προσπάθειές μας να αναγνωρίζονται και εκτός ορίων του Δήμου μας, στον ευρύτερο χώρο της ελληνικής Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Όμως για εμάς το καλύτερο βραβείο είναι όταν βλέπουμε την καθημερινότητα του δημότη μας να γίνεται πιο απλή, πιο λειτουργική και την ποιότητα ζωής του ακόμα καλύτερη. Για αυτό αγωνιζόμαστε, αυτός είναι ο στόχος της πολιτικής μας κάθε ημέρα που περνάει στο δημαρχείο. Θέλω να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου, την αντιδήμαρχο, τη διευθύντρια, κυρίως όμως τους άξιους εργαζόμενους του ΚΕΠ του Δήμου, που έχουν πάντα προτεραιότητα την ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση των πολιτών ακόμα και σε τομείς ή δράσεις που ξεφεύγουν από τα όρια των αρμοδιοτήτων τους. Αυτό το κάτι παραπάνω είναι που χρειάζεται από εμάς ο δημότης για να καταλάβει πως ο Δήμος είναι πάντα δίπλα του».

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Υποχρεωτικά πεδία *

Enypografa.gr © 2014 - 2024
Powered by Wisenet