Ο δήμαρχος Κηφισιάς στον «Ανοιχτό Καφέ – Ιστορίες Επιχειρηματικής Επιτυχίας»
Επιχειρήσεις – Αγορά

Ο δήμαρχος Κηφισιάς στον «Ανοιχτό Καφέ – Ιστορίες Επιχειρηματικής Επιτυχίας»

Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 5 Μαρτίου 2018 με ενδιαφέρουσες επιχειρηματικές ιστορίες η δράση «Ανοικτός Καφές στην Κηφισιά: Ιστορίες Επιχειρηματικής Επιτυχίας» στο Cargo Coffee Bar, στη Νέα Ερυθραία. Τη δράση παρακολούθησε και ο δήμαρχος Κηφισιάς, Γιώργος Θωμάκος, ο οποίος συνομίλησε με τους πολίτες, αλλά και τους εκπροσώπους εταιρειών που παρουσίασαν τις «συνταγές επιτυχίας» τους.

Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση του Δημου, «άνθρωποι όλων των ηλικιών που δημιουργούν, δραστηριοποιούνται στους τομείς της τεχνολογίας και του επιχειρείν ή απλά ενδιαφέρονται να μάθουν πώς μια ιδέα γίνεται πράξη αγκαλιάζουν τη δράση του Δήμου Κηφισιάς “Ανοιχτός Καφές – Ιστορίες Επιχειρηματικής Επιτυχίας” και συμμετέχουν ενεργά».

«Ποια θα είναι η επόμενη εμπειρία σου, πού μπορείς να απολαύσεις στην Ελλάδα όλον τον χρόνο;». Η κ. Κατερίνα Μπαρδάκα και η κ. Δωροθέα Περδίκη συνιδρύτριες της εταιρείας Pick and Do, παρουσίασαν τη νέα διαδικτυακή πλατφόρμα κρατήσεων, αποκλειστικά για δραστηριότητες εναλλακτικού/θεματικού τουρισμού και άλλες εμπειρίες που μπορεί κανείς να απολαύσει στην Ελλάδα όλον τον χρόνο. Η πλατφόρμα συνδέει τις επιχειρήσεις που προσφέρουν τέτοιες υπηρεσίες με τους ενδιαφερόμενους επισκέπτες.

«Πώς θα σου φαινόταν να έχεις τη δυνατότητα να εξοικονομείς εκατοντάδες ευρώ ετησίως από τις προσφορές των ανταμοιβών των καρτών σου στις αγορές σου σε όλο τον κόσμο σε πραγματικό χρόνο;». Ο κ. Παναγιώτης Τάτσης παρουσίασε την Kard, η οποία αποτελεί καινοτομία στον τομέα του Loyalty και είναι η πρώτη μηχανή αναζήτησης και σύγκρισης προσφορών ανταμοιβών καρτών στην Ευρώπη από τράπεζες, εμπόρους και εκδότες καρτών παγκοσμίως.

«Θα σου άρεσε να λες τη γνώμη σου όταν αγοράζεις κάτι και με αυτό τον τρόπο να βοηθάς να γίνεται η εμπειρία σου καλύτερη την επόμενη φορά;». Ο κ. Ευάγγελος Κοτσώνης και το e-satisfaction επιδιώκει να φέρει τον πελάτη και το ανθρώπινο στοιχείο ψηλά στις προτεραιότητες των επιχειρήσεων, ενισχύοντας την πελατοκεντρικότητα της αγοράς. Για να το κάνει αυτό, ακολουθεί μια μεθοδολογία που αποτελείται από: μια σειρά μηχανισμών συλλογής feedback σε όλο το αγοραστικό ταξίδι του καταναλωτή, τόσο από online όσο και από φυσικά κανάλια, μια σειρά μηχανισμών μετατροπής αυτού του feedback σε πληροφορία και μια σειρά marketing automations που ενεργοποιούνται σύμφωνα με την εμπειρία του κάθε πελάτη ταιριάζοντας μια προσωποποιημένη ενέργεια σε κάθε εμπειρία.

Μετά το τέλος της κάθε παρουσίασης υπήρξε χρόνος για ερωτήσεις από το κοινό, οι οποίες έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον και δημιούργησαν ευχάριστο κλίμα.

Στον «Ανοικτό Καφέ» παρευρέθηκαν, επίσης, η αντιδήμαρχος Δημοσίων Σχέσεων – Επικοινωνίας, Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Τουρισμού, Ζέτη Κασιμάτη, οι δημοτικοί σύμβουλοι Χρήστος Καλός, Γιάννης Παντελεάκης, Νικήτας Κόκκαλης, η δημοτική σύμβουλος Κηφισιάς και πρόεδρος της Μένανδρος Α.Ε., Πόλυ Αστερίου και ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος Επιχειρηματικότητας, Ευάγγελος Αυλήτης. Την εκδήλωση έκλεισε η αντιδήμαρχος Δημοτικών Πόρων και Προσωπικού, Αθανασία (Σίσσυ) Παπασπύρου.

Το επόμενο ραντεβού για τον «Ανοικτό Καφέ στην Κηφισιά» είναι τη Δευτέρα 16 Απριλίου 2018 στις 69 το απόγευμα.

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Υποχρεωτικά πεδία *

Enypografa.gr © 2014 - 2024
Powered by Wisenet