Στην Κάτω Κηφισιά το νέο αποθηκευτικό κέντρο του «Σκλαβενίτη»
kathimerini.gr
Επιχειρήσεις – Αγορά

Στην Κάτω Κηφισιά το νέο αποθηκευτικό κέντρο του «Σκλαβενίτη»

Εντός του δευτέρου τριμήνου του 2022 προγραμματίζεται να τεθεί σε λειτουργία, σύμφωνα με κύκλους κοντά στη διοίκηση, το νέο ehub (αποθηκευτικό κέντρο για την εξυπηρέτηση των ηλεκτρονικών παραγγελιών) του ομίλου «Σκλαβενίτη» στην Αττική. Το νέο ehub που βρίσκεται στην Κάτω Κηφισιά θα εξυπηρετεί τις ηλεκτρονικές παραγγελίες που γίνονται στο eMarket –το ηλεκτρονικό κατάστημα της «Σκλαβενίτης»– κυρίως από τις περιοχές των βορείων προαστίων.

Την ίδια ώρα, βεβαίως, ο όμιλος συνεχίζει να αναζητεί χώρους για τη δημιουργία και άλλων ehubs στην Αττική έτσι ώστε να μειωθεί ο χρόνος παράδοσης των ηλεκτρονικών παραγγελιών που σήμερα στην Αττική είναι έξι ημέρες. Υπενθυμίζεται ότι οι βασικοί ανταγωνιστές της «Σκλαβενίτης» έχουν καταφέρει να παραδίδουν παραγγελίες ακόμη και εντός της ίδιας ημέρας, κάτι που η «Σκλαβενίτης» το επιτυγχάνει μόνο για τις παραγγελίες που γίνονται μέσω της πλατφόρμας efood και μέσω της οποίας βεβαίως δεν διατίθενται όλοι οι κωδικοί.

Αξίζει να σημειωθεί ότι πριν από λίγες ημέρες η «Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης» προχώρησε στο πλαίσιο έκτακτης γενικής συνέλευσης των μετόχων της σε αλλαγή του καταστατικού της, προσθέτοντας στους σκοπούς της τη «λειτουργία εγκαταστάσεων συσσώρευσης και αποθήκευσης κάθε είδους αγαθών, καθώς και την παροχή υπηρεσιών μεταφοράς και παράδοσης αυτών». Σύμφωνα πάντως με πληροφορίες, η δραστηριότητα αυτή δεν θα αφορά την παροχή υπηρεσιών σε τρίτους.

Το επενδυτικό πλάνο του ομίλου για το τρέχον έτος περιλαμβάνει ακόμη τη δημιουργία υπερμάρκετ στη Νέα Φιλαδέλφεια, στο κτήριο όπου στεγαζόταν παλιά η αντιπροσωπεία της Renault, το οποίο προγραμματίζεται να είναι έτοιμο εντός του τελευταίου τριμήνου του 2022. Ο όμιλος σχεδιάζει επίσης τη λειτουργία ενός ακόμη μεγάλου καταστήματος στη Γλυφάδα, αλλά και την επέκταση του ηλεκτρονικού του καταστήματος σε άλλες πόλεις. Υπενθυμίζεται ότι σήμερα το eMarket εξυπηρετεί τους καταναλωτές σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Πάτρα και Λάρισα.

Η αλυσίδα προγραμματίζει, επίσης, την εγκατάσταση σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε υφιστάμενα και νέα καταστήματα, κάτι που αναμένεται να γίνει μέχρι το τέλος του 2022.

Το πρώτο δίμηνο, πάντως, του 2022 η αλυσίδα έκλεισε με αυξημένο μερίδιο σε σύγκριση με το 2021. Ετσι, ενώ το 2021 το μερίδιο αγοράς της «Σκλαβενίτης» ήταν σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών αγοράς NielsenIQ 30,4%, το διάστημα Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου 2022 το μερίδιό της, πάλι με στοιχεία της NielsenIQ, διαμορφώθηκε σε 31,7%. Ο μέσος όρος επισκεπτών ημερησίως στα καταστήματα του ομίλου διαμορφώθηκε σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία (Φεβρουάριος 2022) σε 538.572 επισκέπτες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στο πρώτο τρίμηνο του 2022 καταγράφεται υποχώρηση πωλήσεων στα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ της τάξης του 3,7% σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2021, σύμφωνα με στοιχεία της Convert Group. Η μείωση αυτή συνδέεται τόσο με το γεγονός ότι φέτος η οικονομία και κυρίως η εστίαση δεν είναι σε lockdown, όπως ήταν το πρώτο τρίμηνο του 2021, όσο και με τη γενικότερη υποχώρηση της ζήτησης που αποδίδεται στις έντονες πληθωριστικές πιέσεις.

Πηγή: kathimerini.gr / Δήμητρα Μανιφάβα

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Υποχρεωτικά πεδία *

Enypografa.gr © 2014 - 2024
Powered by Wisenet