“Επιχειρείν & Κατάκτηση Στόχων σε Καιρό Κρίσης” στον Δήμο Κηφισιάς
Επιχειρήσεις – Αγορά

“Επιχειρείν & Κατάκτηση Στόχων σε Καιρό Κρίσης” στον Δήμο Κηφισιάς

Επιχειρηματική Ημερίδα του Οργανισμού Πολιτισμού & Αθλητισμού του Δήμου Κηφισιάς, σε συνεργασία με την αντιδημαρχία Επιχειρηματικότητας, Τουρισμού και Αγοράς, το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΑΣΟΕΕ), την Ένωση αποφοίτων EXECUTIVE MBA του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και τον Εμπορικό Σύλλογο Κηφισιάς, θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου 2016, στις 18:30, στην αίθουσα του Πολιτιστικού, στη δημαρχείο της πόλης (Διονύσου & Μυρσίνης, Κηφισιά).

Η ημερίδα έχει τίτλο “Επιχειρείν & Κατάκτηση Στόχων σε Καιρό Κρίσης”, ενώ οι ενότητες που θα πραγματευτεί είναι:

1. Η ανάγκη για ηγεσία και όχι απλή διοίκηση

Ομιλητής: Δημήτριος Μπουραντάς, καθηγητής Management Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΑΣΟΕΕ) και διευθυντής μεταπτυχιακού προγράματος Εxecutive MBA.

Χαρακτηριστικά ανώτερης ηγεσίας. Προσωπική ανάπτυξη και ηγετική συναισθηματική νοημοσύνη.

Είναι πλέον δεδομένο στην ακαδημαϊκή κοινότητα αλλά και σε όλους τους κλάδους της αγοράς ότι οι επιτυχημένες επιχειρήσεις διοικούνται από τη λεγόμενη «ανώτερη διοίκηση», δηλαδή από ηγέτες που εμπνέουν και παρακινούν τους εργαζόμενους, που διαθέτουν ηγετική συναισθηματική νοημοσύνη και που αποτελούν το παράδειγμα προς μίμηση. Ο κ. Δ. Μπουραντάς είναι ο πλέον εξειδικευμένος στα θέματα ηγεσίας και διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού στην Ελλάδα με τεράστια ακαδημαϊκή αλλά και πρακτική εμπειρία.

2. Οι αντίξοες συνθήκες επιβάλλουν αποφασιστικές αλλαγές

Ομιλητής: Δημήτριος Μαρινέλης, Executive MBA, Business Coach & Σύμβουλος Management.

Τυπολογία και μεθοδολογία εισαγωγής αλλαγών. Τα εμπόδια στην εισαγωγή αλλαγών και η αντιμετώπισή τους.

Σε έναν διαρκώς μεταβαλλόμενο κόσμο οι αντίξοες οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες συχνά αποτελούν τροχοπέδη στη προσαρμογή, στη μεταβολή και στην πρόοδο μίας επιχείρησης ή ενός επαγγελματία. Η ομιλία αυτή εξηγεί τη μεθοδολογία εισαγωγής αποτελεσματικών αλλαγών, τα χαρακτηριστικά τους και τα πιο συχνά εμπόδια που καλείται να αντιμετωπίσει ο επιχειρηματίας.

3. Ενδυνάμωση εργαζομένων: από τα ανταποδοτικά κίνητρα στην πρόθυμη δέσμευση

Ομιλήτρια: Παναγιώτα Αργίτη, Πολ. Μηχανικός, Executive MBA, τομεάρχης ΔΕΔΔΗΕ

Θεωρία και παράγοντες παρακίνησης. Η αξία της θετικής εσωτερικής παρακίνησης έναντι των αμιγώς οικονομικών κινήτρων. Πώς η εργασιακή ενδυνάμωση προσδίδει αξία στην επιχείρηση.

Είναι τα οικονομικά κίνητρα όπως ο μισθός, τα bonus επί των πωλήσεων ή άλλες χρηματικές παροχές αρκετές για να διασφαλίσουμε ότι το προσωπικό μας θα αποδίδει τα μέγιστα; Η εμπειρία από την αγορά, όπως αποτυπώνεται πλέον σε όλα τις σχετικές ακαδημαϊκές μελέτες θεωρεί πως η μέγιστη εργασιακή απόδοση διασφαλίζεται κυρίως από κίνητρα εσωτερικής-πρόθυμης παρακίνησης, δηλαδή προσφέροντας κίνητρα που καλύπτουν και άλλες ανθρώπινες ανάγκες, πλέον του βιοπορισμού.

4. Πελατειακή δέσμευση με τη χρήση εργαλείων ψηφιακού marketing

Ομιλητής: Λευτέρης Παπαϊωάννου, ιδιοκτήτης εταιρείας Marketing 1to1

Διαδικτυακές πλατφόρμες διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM), σχεδιασμός παιγνίων, membership clubs, κοινωνικά δίκτυα κ.ά. μέθοδοι πελατειακής αφοσίωσης.

Ποια η σημασία της πελατειακής δέσμευσης; Πως η ένταξη σε ένα διαδικτυακό Members Club οδηγεί στη πελατειακή αφοσίωση;  Πώς οι κάρτες πόντων λειτουργούν πλέον διαδικτυακά μέσω on-line πλατφόρμων διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM);  Πως η συμμετοχή σε διαδικτυακά παιγνίδια και σε εταιρικές σελίδες δικτύων κοινωνικής δικτύωσης προσφέρoυν διαφορετικές εμπειρίες στους πελάτες;

5. Aυτοπεποίθηση, θετική ψυχολογία και επαγγελματική επιτυχία

Ομιλητής: Ονίκ Παλατζιάν, Δ/νων Σύμβουλος Europa Aluminium

Η αλληλεπίδραση της θετικής διάθεσης με την επαγγελματική επιτυχία. Αυτοπεποίθηση και αυτοπαρακίνηση.

Η επιτυχία οδηγεί στην ευδαιμονία ή το αντίθετο; Ειναι πλέον αποδεδειγμένο ότι η θετική ψυχολογία στον εργασιακό χώρο αποτελεί μέγιστο κίνητρο απόδοσης. Τόσο οι managers όσο και οι υπόλοιποι εργαζόμενοι πρέπει να υποκινούνται από το αίσθημα της αυτοπεποίθησης όχι μόνο στη λήψη σημαντικών αποφάσεων, αλλά και στην εργασιακή καθημερινότητα.

6. Το συστατικά της επιτυχημένης επιχείρησης: υλικές και άυλες αξίες

Ομιλητής: Δημήτριος Μαρινέλης, Executive MBA, Business Coach & Σύμβουλος Management

Γιατί κάποιες επιχειρήσεις αντέχουν στο χρόνο ενώ άλλες αποτυγχάνουν; Μπορεί να υπάρξει διαχρονική πελατειακή αφοσίωση; Πόσο σημαντικά είναι τα «χειροπιαστά» κίνητρα όπως η ανταγωνιστική τιμή και η ποιότητα των προϊόντων και υπηρεσιών σε σχέση με άλλα, πιο αφηρημένα όπως η διάθεση των πελατών να συμμετέχουν σε ομάδες με κοινές αξίες; Τέλος, πόσο ισχυρή μπορεί να γίνει μία ιδέα, και πως μπορεί να αλλάξει τόσο την αντίληψη μας ως προς το επιχειρείν, όσο και την αντίληψη των πελατών προς εμάς;

Η είσοδος είναι ελεύθερη. Καθώς οι θέσεις είναι περιορισμένες, οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να εγγραφούν εγκαίρως καλώντας στους αριθμούς τηλεφώνου 213 2007204, 5, 7 ή αποστέλοντας μήνυμα στην ηλεκτρομνική διεύθυνση [email protected].

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Υποχρεωτικά πεδία *

Enypografa.gr © 2014 - 2024
Powered by Wisenet