Την κατάκτηση στόχων σε καιρό κρίσης «διδάχθηκαν» επιχειρηματίες
Επιχειρήσεις – Αγορά

Την κατάκτηση στόχων σε καιρό κρίσης «διδάχθηκαν» επιχειρηματίες

Ο Οργανισμός Πολιτισμού και Αθλητισμού «Δημήτριος Βικέλας» του Δήμου Κηφισιάς, η αντιδημαρχία Επιχειρηματικότητας, Τουρισμού και Αγοράς, ο Σύλλογος Αποφοίτων Executive MBA του ΟΠΑ (ΑΣΟΕΕ ) και ο Εμπορικός Σύλλογος Κηφισιάς διοργάνωσαν τη Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου 2016 στην αίθουσα του Πολιτιστικού του δημαρχείου Κηφισιάς την ημερίδα «Επιχειρείν & Κατάκτηση Στόχων σε Καιρό Κρίσης».

Την ημερίδα συντόνισε ο business coach Δημήτρης Μαρινέλης, ενώ επίτιμος καλεσμένος ήταν ο καθηγητής Ηγεσίας και Μanagement του Πανεπιστημίου Αθηνών και διευθυντής του Executive MBA Δημήτρης Μπουραντάς, αλλά και άλλοι διακεκριμένοι ομιλητές.

Η ημερίδα απευθύνθηκε σε επαγγελματίες που κατέχουν θέσεις ευθύνης και σε επιχειρηματίες κάθε κλίμακας.

Τα θέματα που καλύφθηκαν είχαν ως εξής:

1. «Η ανάγκη για ηγεσία και όχι απλή διοίκηση» με ομιλητή τον καθηγητή του Πανεπιστημίου Αθηνών Δημήτρη Μπουραντά.

Είναι πλέον δεδομένο στην ακαδημαϊκή κοινότητα αλλά και σε όλους τους κλάδους της αγοράς ότι οι επιτυχημένες επιχειρήσεις διοικούνται από τη λεγόμενη «ανώτερη διοίκηση», δηλαδή από ηγέτες που εμπνέουν και παρακινούν τους εργαζόμενους, που διαθέτουν ηγετική συναισθηματική νοημοσύνη και που αποτελούν το παράδειγμα προς μίμηση. Ο κ. Δ. Μπουραντάς είναι ο πλέον εξειδικευμένος στα θέματα ηγεσίας και διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού στην Ελλάδα με τεράστια ακαδημαϊκή αλλά και πρακτική εμπειρία.

2. «Οι αντίξοες συνθήκες επιβάλλουν αποφασιστικές αλλαγές» με ομιλητή τον Δημήτρη Μαρινέλη, Executive MBA, business coach & σύμβουλο Management.

Σε έναν διαρκώς μεταβαλλόμενο κόσμο οι αντίξοες οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες συχνά αποτελούν τροχοπέδη στη προσαρμογή, στη μεταβολή και στην πρόοδο μίας επιχείρησης ή ενός επαγγελματία. Η ομιλία αυτή εξηγεί τη μεθοδολογία εισαγωγής αποτελεσματικών αλλαγών, τα χαρακτηριστικά τους και τα πιο συχνά εμπόδια που καλείται να αντιμετωπίσει ο επιχειρηματίας.

3. «Ενδυνάμωση εργαζομένων: από τα ανταποδοτικά κίνητρα στη πρόθυμη δέσμευση» με ομιλήτρια την Παναγιώτα Αργίτη, πολιτικό μηχανικό, Executive MBA, τομεάρχη ΔΕΔΔΗΕ.

Είναι τα οικονομικά κίνητρα όπως ο μισθός, τα bonus επί των πωλήσεων ή άλλες χρηματικές παροχές αρκετές για να διασφαλίσουμε ότι το προσωπικό μας θα αποδίδει τα μέγιστα; Η εμπειρία από την αγορά, όπως αποτυπώνεται πλέον σε όλα τις σχετικές ακαδημαϊκές μελέτες θεωρεί πως η μέγιστη εργασιακή απόδοση διασφαλίζεται κυρίως από κίνητρα εσωτερικής-πρόθυμης παρακίνησης, δηλαδή προσφέροντας κίνητρα που καλύπτουν και άλλες ανθρώπινες ανάγκες, πλέον του βιοπορισμού.

4. «Πελατειακή δέσμευση με τη χρήση εργαλείων ψηφιακού marketing» με ομιλητή τον Λευτέρη Παπαϊωάννου, ιδιοκτήτη της εταιρείας ψηφιακού marketing, Marketing 1to1.

Ποια η σημασία της πελατειακής δέσμευσης; Πώς η ένταξη σε ένα διαδικτυακό Members Club οδηγεί στη πελατειακή αφοσίωση;  Πώς οι κάρτες πόντων λειτουργούν πλέον διαδικτυακά μέσω on-line πλατφόρμων διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM);  Πώς η συμμετοχή σε διαδικτυακά παιγνίδια και σε εταιρικές σελίδες δικτύων κοινωνικής δικτύωσης προσφέρoυν διαφορετικές εμπειρίες στους πελάτες;

6. «Aυτοπεποίθηση, θετική ψυχολογία και επαγγελματική επιτυχία» με ομιλητή τον Ονίκ Παλατζιάν, διευθύνοντα σύμβουλο της Europa Aluminium.

Η επιτυχία οδηγεί στην ευδαιμονία ή το αντίθετο; Ειναι πλέον αποδεδειγμένο ότι η θετική ψυχολογία στον εργασιακό χώρο αποτελεί μέγιστο κίνητρο απόδοσης. Τόσο οι managers όσο και οι υπόλοιποι εργαζόμενοι πρέπει να υποκινούνται από το αίσθημα της αυτοπεποίθησης όχι μόνο στη λήψη σημαντικών αποφάσεων, αλλά και στην εργασιακή καθημερινότητα.

6. «Το συστατικά της επιτυχημένης επιχείρησης: υλικές και άυλες αξίες» με ομιλητή τον Δημήτρη Μαρινέλη, Executive MBA, business coach & σύμβουλο Management.

Γιατί κάποιες επιχειρήσεις αντέχουν στο χρόνο ενώ άλλες αποτυγχάνουν; Μπορεί να υπάρξει διαχρονική πελατειακή αφοσίωση; Πόσο σημαντικά είναι τα «χειροπιαστά» κίνητρα όπως η ανταγωνιστική τιμή και η ποιότητα των προϊόντων και υπηρεσιών σε σχέση με άλλα, πιο αφηρημένα όπως η διάθεση των πελατών να συμμετέχουν σε ομάδες με κοινές αξίες; Τέλος, πόσο ισχυρή μπορεί να γίνει μία ιδέα, και πως μπορεί να αλλάξει τόσο την αντίληψη μας ως προς το επιχειρείν, όσο και την αντίληψη των πελατών προς εμάς;

Στην ημερίδα παρευρέθηκαν ο πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού & Αθλητισμού και δημοτικός σύμβουλος Κηφισιάς, Σταύρος Ζαπάντης και η εντεταλμένη δημοτική σύμβουλος για την εποπτεία του Ελευθέρου Πανεπιστημίου του Δήμου Κηφισιάς «Νίκος Αντωνόπουλος» & υπεύθυνη Μουσειακής Πολιτικής, Μαρία-Χριστίνα Τσιάμα και η πρόεδρος Συμβουλίου της Δημοτικής Ενότητας Εκάλης Λίλα Δραγώνα.

Έντονη ήταν η παρουσία του επιχειρηματικού κόσμου στην εκδήλωση.

Μεταξύ άλλων παρέστησαν οι Ζεράρ Καραβάνης (πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Κηφισιάς), Τέλης Θανόπουλος (σούπερ μάρκετ Θανόπουλος), Νικηφόρος Χαραγκιώνης (Όμιλος Χαραγκιώνη), Νίκος Σουρής (Mc CANN Worldgroup), Ασπασία Κόττη (OK Markets), Νικηφόρος Μαραγκός (όμιλος Χαραγκιώνη), Νένα Κεβορκιάν (όμιλος Τσιρακιάν – Europa Aluminum), Μάρκος Χαμπάκης (ΔΕΔΗΕ), Νατάσα Καφαντάρη  (Καφαντάρης – Παπακώστας ΑΒΕΕ), Μιχάλης Παπαδόπουλος (Ε.Ι. Παπαδόπουλος Α.Ε.), Μπάμπης Μαντέλης (ΝΟΚΙΑ) και Ευστράτιος Μαυρίδης (Provil Taste & Favour).

Η είσοδος για το κοινό ήταν ελεύθερη.

Σχετικά άρθρα

Enypografa.gr © 2014 - 2024
Powered by Wisenet