Το ΚΕΠ Κηφισιάς επισκέφθηκε ο υφ. Ψηφιακής Διακυβέρνησης Γ. Γεωργαντάς
Φωτό Μάριος Καραγεωργίου
Κοινωνία

Το ΚΕΠ Κηφισιάς επισκέφθηκε ο υφ. Ψηφιακής Διακυβέρνησης Γ. Γεωργαντάς

Ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, αρμόδιος για θέματα Απλούστευσης Διαδικασιών, Γιώργος Γεωργαντάς, επισκέφθηκε την Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2020 το κεντρικό ΚΕΠ Κηφισιάς, στο οποίο λειτουργεί η εφαρμογή mykeplive και από σήμερα τέθηκαν σε εφαρμογή οι ατομικές ηλεκτρονικές θυρίδες κάθε πολίτη, σε όλα τα ΚΕΠ του Δήμου.

Τον υφυπουργό υποδέχθηκαν ο δήμαρχος Κηφισιάς, Γιώργος Θωμάκος και η αντιδήμαρχος Δημοσίων Σχέσεων, αρμόδια και για τα ΚΕΠ, Νίνα Ασπασία Βλάχου.

Ο υφυπουργός δήλωσε μετά την επίσκεψή του:

«Επισκέφθηκα σήμερα το κεντρικό ΚΕΠ Κηφισιάς, ένα ΚΕΠ που από την πρώτη στιγμή εφάρμοσε το σύστημα εξ’αποστάσεως εξυπηρέτησης myKEPlive, με εξαιρετικά αποτελέσματα, πράγμα σημαντικό, ιδίως αυτή τη δύσκολη περίοδο. Θέλω να συγχαρώ τον δήμαρχο Γιώργο Θωμάκο, την αρμόδια αντιδήμαρχο Νίνα Βλάχου και όλα τα στελέχη των τριών ΚΕΠ του Δήμου, για την εξαιρετική δουλειά που κάνουν».

Ο κ. Γεωργαντάς ενημερώθηκε καταρχήν από τον κ. Θωμάκο για τη λειτουργία των τριών ΚΕΠ του Δήμου, τα οποία, με 16 υπαλλήλους και με διευρυμένο ωράριο, εξυπηρετούν πολίτες και επιχειρήσεις της ευρύτερης περιοχής. Η κ. Βλάχου παρουσίασε τον υφυπουργό στο προσωπικό, δηλώνοντας παράλληλα την ικανοποίησή της που οι εργαζόμενοι είναι απόλυτα εναρμονισμένοι με τις νέες ηλεκτρονικές δομές.

Για τη καθημερινή εξυπηρέτηση των πολιτών διά ζώσης και ηλεκτρονικά μίλησε η προϊσταμένη δ/νσης ΚΕΠ, Παρασκευή Φώτη.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης ο υφυπουργός συνομίλησε με τους εργαζόμενους προκειμένου να διαπιστώσει τις προκλήσεις των νέων συστημάτων, αλλά και με πολίτες οι οποίοι εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για τις παρεχόμενες υπηρεσίες από τα ΚΕΠ Κηφισιάς.

Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με την προσφορά αναμνηστικών με το έμβλημα του Δήμου Κηφισιάς στον υφυπουργό και τους συνεργάτες του. Ο κ. Γεωργαντάς συνοδευόταν από τη διευθύντρια του γραφείου του, Γιάννα Χορμόβα και τους συνεργάτες Κλαίρη Δελή και Παναγιώτη Μαρινάκο.

Τα ΚΕΠ του Δήμου Κηφισιάς το πρώτο 9μηνο του 2020 διεκπεραιώσαν συνολικά περισσότερες από 14.000 υποθέσεις πολιτών. Στο κεντρικό ΚΕΠ λειτουργεί από τα τέλη Ιουλίου η εφαρμογή mykeplive, δίνοντας τη δυνατότητα στους πολίτες για εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση.

Περισσότερα από 100 ραντεβού έχουν εξυπηρετηθεί από το ΚΕΠ Κηφισιάς με τη νέα εφαρμογή. Στα τρία ΚΕΠ του Δήμου έχουν δημιουργηθεί θυρίδες υποδοχής αιτημάτων πολιτών. Οι θυρίδες αποτελούν στην ουσία ένα «ψηφιακό γραμματοκιβώτιο», μέσα από το οποίο γίνεται η επικοινωνία του πολίτη με το ΚΕΠ.

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Υποχρεωτικά πεδία *

Enypografa.gr © 2014 - 2024
Powered by Wisenet