Όλο και περισσότεροι πολίτες διεκπεραιώνουν τις αιτήσεις και τα αιτήματά τους ηλεκτρονικά στον Δήμο Κηφισιάς
Κοινωνία

Όλο και περισσότεροι πολίτες διεκπεραιώνουν τις αιτήσεις και τα αιτήματά τους ηλεκτρονικά στον Δήμο Κηφισιάς

Η πανδημία και τα απαραίτητα μέτρα αντιμετώπισής της οδήγησαν τους πολίτες να εμπιστευτούν τις ψηφιακές εφαρμογές του Δήμου Κηφισιάς, προκειμένου να εξυπηρετηθούν χωρίς τη φυσική τους παρουσία στις δημοτικές υπηρεσίες.

Οι κατευθυντήριες γραμμές του δημάρχου της πόλης, Γιώργου Θωμάκου, προς τον αντιδήμαρχο Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Ευάγγελο Αυλήτη «έπιασαν τόπο» αφού δεκάδες υπηρεσίες που μέχρι χθες απαιτούσαν τη φυσική παρουσία των πολιτών προσφέρονται πλέον ηλεκτρονικά.

Οι ψηφιακές εφαρμογές του Δήμου Κηφισιάς εμπλουτίζονται καθημερινά με νέες αιτήσεις. Ενδεικτικά, η δημοτική αρχή αναφέρει ότι από τις 16/3/2020 έως τις 24/4/2020 έχουν κατατεθεί ηλεκτρονικά 255 αιτήσεις πολιτών στο σύστημα υποβολής αιτήσεων, οι οποίες αφορούν κυρίως στις υπηρεσίες Δόμησης και Οικονομικών, 154 αιτήματα στο σύστημα εξυπηρέτησης αιτημάτων καθημερινότητας, τα οποία αφορούν κυρίως τις υπηρεσίες Καθαριότητας και Ηλεκτροφωτισμού, ενώ 346 είναι τα αιτήματα που διεκπεραιώνονται από το σύστημα ηλεκτρονικής υποβολής περισυλλογής κηπαίων με ραντεβού.

Ο κ. Αυλήτης σημειώνει επί του θέματος:

«Πολλές συναλλαγές γίνονται ηλεκτρονικά στον Δήμο Κηφισιάς και αιτήματα καθημερινότητας ρυθμίζονται εξ αποστάσεως. Από αιτήσεις και δηλώσεις μέχρι πιστοποιητικά και βεβαιώσεις που αποστέλλονται ηλεκτρονικά στους πολίτες. Λόγω “Covid-19” προσθέσαμε και νέες ψηφιακές εφαρμογές, όπως η δήλωση για τα αδήλωτα τετραγωνικά των ακινήτων που αφορά σε εκατοντάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες ακινήτων, αλλά και οι αιτήσεις απαλλαγής από το ενιαίο ανταποδοτικό τέλος καθαριότητας και φωτισμού για συγκεκριμένες κατηγορίες επιχειρήσεων.

»Ευχαριστώ τη διεύθυνση Προγραμματισμού, Μηχανοργάνωσης, Οργάνωσης και Πληροφορικής που εργάζεται συνεχώς για τη  βελτίωση των ψηφιακών μας εφαρμογών».

Ο Δήμος Κηφισιάς επισημαίνει ότι η ηλεκτρονική διαδικασία αιτήσεων είναι πολύ απλή, αφού οι ενδιαφερόμενοι σκανάρουν τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, συνδέονται (με κωδικούς taxisnet) στην ειδική πλατφόρμα του δημοτικού «portal» και τα αποστέλλουν στην αρμόδια υπηρεσία, ενώ η ηλεκτρονική διαδικασία αιτημάτων είναι ακόμα πιο απλή καθώς το εκάστοτε αίτημα αποστέλλεται με μια απλή εγγραφή στο σύστημα.

Τέλος, ο Δήμος Κηφισιάς δημιούργησε ιστότοπο για την εγγραφή των ενδιαφερομένων μέσω του οποίου οι πολίτες μπορούν να ζητούν βοήθεια από τις κοινωνικές υπηρεσίες στο σπίτι.

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Υποχρεωτικά πεδία *

Enypografa.gr © 2014 - 2024
Powered by Wisenet