Σημαντικά ενισχυμένο είναι από την Πέμπτη 11 Ιουλίου το δυναμικό του Δήμου Λυκόβρυσης – Πεύκης, καθώς ολοκληρώθηκε η πρόσληψη 32 ατόμων μέσω του προγράμματος της ΔΥΠΑ για ηλικίες 55 έως 67 ετών. Το νέο προσωπικό καλωσόρισαν ο δήμαρχος Μάριος Ψυχάλης, ο αντιδήμαρχος Εσωτερικού Ελέγχου Οργάνωσης και Διαχείρισης Χαράλαμπος Καρανάσος (ο οποίος έχει την εποπτεία και τον συντονισμό του προγράμματος της ΔΥΠΑ για την απασχόληση ανέργων ηλικίας άνω των 55 ετών), ο αντιδήμαρχος Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών Ιορδάνης Βογιατζόγλου, και ο γενικός γραμματέας του Δήμου Μανώλης Σπαθής.
Η διάρκεια της σύμβασης που υπέγραψαν οι νέοι εργαζόμενοι είναι συνολικής διάρκειας δύο ετών (1+1) και αναμένεται να συμβάλλουν καθοριστικά σε νευραλγικούς τομείς της καθημερινότητας. Πιο συγκεκριμένα, 20 άτομα έχουν αρμοδιότητα την καθαριότητα των σχολείων, 7 άτομα την καθαριότητα εξωτερικών χώρων, 2 άτομα είναι ελαιοχρωματιστές, ενώ 3 άτομα θα εργάζονται ως υπάλληλοι γραφείου.
Ο δήμαρχος Λυκόβρυσης – Πεύκης Μάριος Ψυχάλης μετά τη συνάντησή του με το νέο προσωπικό δήλωσε: «Υποδεχθήκαμε με χαρά 32 νέους υπαλλήλους του Δήμου. Κοινός μας στόχος είναι η βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών. Πρόκειται ασφαλώς για ένα εντυπωσιακό αριθμό νέων εργαζομένων στον Δήμο Λυκόβρυσης – Πεύκης, που θα εκτοξεύσει τις δυνατότητες που έχουμε. Επενδύουμε στο προσωπικό του Δήμου. Μόνο μέσα στο τρέχον έτος έχουμε δημιουργήσει περισσότερες από 100 νέες θέσεις εργασίας».

