Η Νέα Δημοκρατία – ΔΗΜΤΟ Λυκόβρυσης – Πεύκης προσκαλεί σε συνεστίαση – ομιλία την Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2015, στις 20:30, στην αίθουσα «Μανώλης Αναγνωστάκης» (Χρυσοστόμου Σμύρνης & Ρήγα Φεραίου, Πεύκη).
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση της ΔΗΜΤΟ, την εκδήλωση θα τιμήσουν με την παρουσία τους υπουργοί και βουλευτές.
Δείτε την πρόσκληση.

