Στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας στο ποδόσφαιρο ανάμεσα στις ομάδες ΑΕΚ και ΠΑΟΚ, που πραγματοποιήθηκε στο Ολυμπιακό Στάδιο στο Μαρούσι, παραβρέθηκε ο δήμαρχος Αμαρουσίου, Γιώργος Πατούλης, συγχαίροντας τους παίκτες του Δικέφαλου του Βορρά για την κατάκτηση του 76ου Κυπέλλου Ελλάδας.
Ο κ. Πατούλης παρακολούθησε τον αγώνα ανάμεσα στους δύο «Δικέφαλους» φιναλίστ για τη διεκδίκηση του φετινού Κυπέλλου Ελλάδας που τερμάτισε με σκορ 0-2, στέλνοντας τον ΠΑΟΚ στο βάθρο του Κυπελλούχου Ελλάδας 2018.
Κατά την απονομή των μεταλλίων, ο δήμαρχος Αμαρουσίου συνεχάρη τους παίκτες για τη νίκη τους συμμετέχοντας στους πανηγυρισμούς τους.

