9 ερωτήματα στο καλοκαιρινό… σίριαλ της Φραγκοκλησιάς
Κοινωνία

9 ερωτήματα στο καλοκαιρινό… σίριαλ της Φραγκοκλησιάς

Με εννιά ερωτήματα, αλλά και αιχμές για την «έκπληξη» που εξέφρασε ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Αμαρουσίου σχετικά με την επιμονή του Συλλόγου Πολυδρόσου στο θέμα των τροχαίων στην οδό Φραγκλοκλησιάς («Προκαλούν έκπληξη τα δημοσιεύματα του Συλλόγου Πολυδρόσου»), επανέρχεται στο θέμα ο πρόεδρος του Συλλόγου, Παναγιώτης Πάντος.

Παράλληλα, επισυνάπτει σειρά βίντεο τα οποία, σύμφωνα με τον ίδιο, πιστοποιούν τον υψηλό κυκλοφοριακό φόρτο που υφίσταται η περιοχή.

Ακολουθεί η ανακοίνωση του προέδρου του Συλλόγου Πολυδρόσου:

Αγαπητέ δήμαρχε κ. Γιώργο Πατούλη,

Με ανάλογη έκπληξη και εμείς, παρακολουθούμε τη δυσκολία να δοθούν ξεκάθαρες απαντήσεις σε απλά ερωτήματα, που έχουμε δημόσια διατυπώσει μετά από 3 συνεχή ατυχήματα σε διάστημα 20 ημερών στην οδό Φραγκοκλησιάς, στις 16/07, 22/07 και 05/08/2016. Το  τελευταίο ατύχημα ήταν η σφοδρότατη σύγκρουση φορτηγού με μικρό επιβατικό.

  1. Ποιος είναι ο αριθμός ατυχημάτων τα έτη 2015 και το α΄ εξάμηνο 2016 στην οδό Φραγκοκλησιάς ;
  2. Υπάρχει οριζόντια διαγράμμιση στο μήκος των 2 χλμ., περίπου, της οδού Φραγκοκλησιάς (διπλή διαχωριστική γραμμή, κίτρινη γραμμή απαγόρευσης στάθμευσης κλ.π.) ;
  3. Είναι πλήρης η κατακόρυφη σήμανση σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία και πλήρως ορατή από τους διερχομένους;
  4. Τι θα κάνετε με τα θέματα και πότε, όπως οι απαλλοτριώσεις, που αναληθώς στη σύμβαση της βιοκλιματικής αναγράφεται ότι δεν απαιτούνται και δεν εφαρμόζεται το σχέδιο πόλης και η ολοκλήρωση του έργου της βιοκλιματικής, η αντικατάσταση στάσεων λεωφορείων που έχουν αποξηλωθεί, η αποκατάσταση των λωρίδων ΑΜΕΑ, η κλάδευση δένδρων και θάμνων, η δημιουργία θέσεων κάδων απορριμμάτων, η ακριβής υλοποίηση των αρχιτεκτονικών σχεδίων του έργου, η κατασκευή πεζοδρομίου στην οδό Φραγκοκλησιάς μεταξύ των οδών Αμαρουσίου- Χαλανδρίου και Σάμου;
  5. Ισχύουν αυτά που διατύπωνε δημόσια τον Δεκέμβριο 2014 ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών για το νεοδιανοιχθέν τότε τμήμα της οδού Φραγκοκλησιάς προς τη Λ. Πεντέλης [«…  Το νεοδιανοιχθέν τμήμα δεν θα έπρεπε να δοθεί στην κυκλοφορία προ της οριστικής παραλαβής της μελέτης (σ.σ. κυκλοφοριακής)]; Εξάλλου αυτό προβλέπεται και από τον κυρωμένο ΚΟΚ ο οποίος απαιτεί την ύπαρξη υποστηρικτικών κυκλοφοριακών και περιβαλλοντικών μελετών σκοπιμότητας σε νεοκατασκευασθέντα οδικά τμήματα τα οποία είναι έτοιμα να παραδοθούν στην κυκλοφορία και τα οποία φέρουν νέες διατομές».  
  6. Κατά μείζονα λόγο δεν έχουν τα παραπάνω εφαρμογή και σήμερα στην οδό Φραγκοκλησιάς, Σάμου και Πηγάσου και οπουδήποτε υπάρχουν νέες διατομές κυκλοφορίας των οχημάτων;
  7. Γιατί δεν πραγματοποιήθηκε μέχρι σήμερα η σύσκεψη για τα θέματα οδικής ασφαλείας και της ομαλής ένταξης του έργου του ποδηλατοδρόμου που σας έχουμε ζητήσει  στις συνεδριάσεις  22/03/2016, 19/04/2016 & και 19/07/2016 του Δημοτικού Συμβουλίου παρά τις ρητές διαβεβαιώσεις ;  
  8. Πότε συγκεκριμένα αυτή θα πραγματοποιηθεί και ποιοι θα συμμετέχουν;  
  9. Γνωρίζετε ότι τα αναφερόμενα περί κυκλοφοριακών φόρτων 8.000οχ./24ωρο της οδού Φραγκοκλησιάς, αφορούν στη μελέτη κυκλοφοριακών ρυθμίσεων του Πολυδρόσου του έτους 2013;

Για τον σημερινό κυκλοφοριακό φόρτο των 18.000 οχ./24ωρο, μερικά στοιχεία δύο μήνες μόλις μετά το άνοιγμα της διπλής κατεύθυνσης οδού ΦΡΑΓΚΟΚΛΗΣΙΑΣ προς Λ. ΠΕΝΤΕΛΗΣ,  τον Δεκέμβριο 2014:

Τοποθεσία: Διασταύρωση οδών ΦΡΑΓΚΟΚΛΗΣΙΑΣ & ΑΚΑΚΙΩΝ

Ημερομηνία: 6 Δεκεμβρίου 2014  μεταξύ  08:30 -09:30.

Κυκλοφοριακός φόρτος: 105  διερχόμενα συνολικά οχήματα σε 6  λεπτά των 6 μονόλεπτων videos:

Υπολογιζόμενος κυκλοφοριακός φόρτος 900 -1.000 οχήματα/ώρα!!!

Επειδή πιθανόν να αμφισβητηθεί η απλή μεθοδολογία μέτρησης φόρτου οδικής κυκλοφορίας σε συγκεκριμένο σημείο οδού μερικές χρήσιμες επεξηγήσεις.  

Οι μετρήσεις έχουν πραγματοποιηθεί σε τρεις διαφορετικές χρονικές περιόδους εντός 24ωρου.

Πρωί   08:30 – 09:30/16-12-2014

Μεσημέρι      14:00 – 15:00 /16-12-2014

Βράδυ   19:10 -20:10 /15-12-2014

Σε κάθε ώρα έχουν ληφθεί σε 5 ισοκατανεμημένα χρονικά διαστήματα 6 λήψεις διαρκείας ενός λεπτού η κάθε μια, στο  ίδιο συγκεκριμένο σημείο της οδού Φραγκοκλησιάς.

Οι απόλυτοι αριθμοί των οχημάτων που έχουν διέλθει στα 18΄ των 18 videos στους συγκεκριμένους χρόνους που καθένα αναφέρεται είναι απόλυτα μετρήσιμοι από τα εγγεγραμμένα στιγμιότυπα όπως και οι τύποι και η ταχύτητά τους.

Οι ειδικοί με το μικρό παραπάνω δείγμα (ρεαλιστικό, πρακτικό και επιστημονικά αποδεκτό) μπορούν να έχουν τις ενδείξεις της επιβάρυνσης της κυκλοφορίας στην οδό Φραγκοκλησιάς μετά τη διάνοιξη της προς τη Λεωφόρο Πεντέλης, χωρίς καμία ρύθμιση της κυκλοφορίας στην περιοχή του Πολυδρόσου σε σύγκριση με ακριβείς καταγραφές της του πρόσφατου παρελθόντος.

Ενδιαφέρον θα έχουν και πρέπει να πραγματοποιηθούν στο ίδιο σημείο, δηλαδή τη διασταύρωση οδών Φραγκοκλησιάς & Ακακιών (αστική περιοχή αμιγούς κατοικίας), μετρήσεις καυσαερίων και στάθμης θορύβου για να διαπιστωθούν:   

(α) τα νέα επίπεδα του θορύβου – ρύπων,

(β) εάν ο πληθυσμός της περιοχής εκτίθεται σε θόρυβο και καυσαέρια πάνω από τα επιτρεπτά -σύμφωνα με τη νομοθεσία, όρια.

Τέλος, πιστεύουμε θα συμφωνείτε ότι η ασφάλεια των κατοίκων της περιοχής μας σαφέστατα και αναμφισβήτητα εμπίπτει στους σκοπούς του Συλλόγου μας και ότι, με τα στοιχεία που συλλέγουμε και τις παρατηρήσεις που κάνουμε, επιθυμούμε να συνδράμουμε τον Δήμο στο έργο του.

Αγαπητέ κύριε δήμαρχε, θα θέλαμε όταν απαντούν οι αρμόδιοι αιρετοί και υπηρεσιακοί παράγοντες του Δήμου για την πόλη να σκέπτονται τα δικαιώματά μας.  Έχουμε δικαίωμα στην οδική ασφάλεια, στην αποτροπή ατυχημάτων, θέλουμε να κυκλοφορούμε και να ζούμε άνετα στην πόλη, σε ασφαλές και ποιοτικό περιβάλλον.

Σκοπός βέβαια της βιοκλιματικής αναβάθμισης και της κατασκευής του ποδηλατοδρόμου είναι η καλύτερη ποιότητα ζωής, μόνο που για να μεγιστοποιηθούν τα πλεονεκτήματά της και να επιτευχθεί το βέλτιστο αποτέλεσμα απαιτείται, σύμφωνα με τις επιστημονικά κρατούσες απόψεις, μελέτη βιώσιμης κινητικότητας και όχι απλών κυκλοφοριακών ρυθμίσεων.

Εν αναμονή με ενδιαφέρον των απαντήσεων σας.

 

Σχετικά άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Υποχρεωτικά πεδία *

Enypografa.gr © 2014 - 2024
Powered by Wisenet