Με εντυπωσιακά πυροτεχνήματα από το δημαρχείο Αμαρουσίου, το Νέο Τέρμα και την Κοκκινιά, ο Δήμος συμμετείχε στο εορταστικό μήνυμα της Ανάστασης του Χριστού.
Ο δήμαρχος Αμαρουσίου, Θεόδωρος Αμπατζόγλου, σε σχετικό μήνυμά του εύχεται σε όλους τους Μαρουσιώτες χρόνια πολλά με υγεία, αγάπη, αλληλεγγύη και πίστη ότι σύντομα θα επιστρέψουμε στην κανονικότητα.
Τη διοργάνωση ανέλαβε η Κοινωφελής Επιχείρηση του Δήμου (ΚΕΔΑ), τηρώντας όλους τους κανόνες ασφάλειας.

