Εργασίες εκτεταμένης καθαριότητας πραγματοποιήθηκαν στις οδούς Αποστόλου Παύλου και Ολύμπου στην περιοχή της Αγίας Φιλοθέης Αμαρουσίου, όπως ενημερώνει ο Δήμος. Ακόμη απολυμάνθηκαν οι δύο πεζογέφυρες επί της οδού Κηφισιάς, βάσει προγράμματος απολυμάνσεως των κοινόχρηστων χώρων.
Ο δήμαρχος Αμαρουσίου, Θεόδωρος Αμπατζόγλου, αναφερόμενος στον ρόλο των υπηρεσιών Καθαριότητας του Δήμου σημειώνει: «Είναι μία δύσκολη περίοδος και το βάρος που σηκώνει η διεύθυνση Καθαριότητας του Δήμου μας είναι μεγάλο. Θέλω να ευχαριστήσω τους εργαζομένους μας που δουλεύουν εντατικά για είναι η πόλη μας όχι μόνο καθαρή αλλά και απολυμασμένη. Παρά τις αντίξοες συνθήκες, ο Δήμος Αμαρουσίου λειτουργεί κανονικά και βρίσκεται στο πλευρό του πολίτη».

