Συνεχίζεται ο ειρωνικός, πλέον, διάλογος μεταξύ του Δήμου Αμαρουσίου και της ανεξάρτητης δημοτικής συμβούλου Μαίρης Διακολιού για θέματα της πόλης.
Στην τελευταία ανακοίνωση του Δήμου, η σύμβουλος απαντά επίσης «καυστικά», επισημαίνοντας τα εξής:
Μωραίνει Κύριος…
Ο κ. δήμαρχος, με ειρωνεία και κακόγουστα «αστεία» προσποιείται ότι έχει κάτι να πει.
Στην ουσία αναγκάστηκε να ομολογήσει ότι η αρχική σχεδίαση της «βιοκλιματικής» ήταν ελλιπής και ότι οι ελλείψεις θα καλυφθούν από παρεμβάσεις που θα πληρώσουν οι Μαρουσιώτες.
Στο θέμα δε της πυροπροστασίας, ενώ ο λόγος ήταν περί πρόληψης, εκείνος έκανε ειρωνική αναφορά στο Πυροσβεστικό Σώμα, που είναι η δύναμη καταστολής των πυρκαγιών!
Ας μάθει ο κ. δήμαρχος, μια για πάντα, ότι δεν πτοούμαι από το ανόητο «χιούμορ». Αλλά, αφού του αρέσουν οι παροιμίες και τα ρητά θα του υπενθυμίσω: «Μωραίνει Κύριος ον βούλεται απωλέσαι»…

